Smoesjes over inrijfoto's bij Horses @ work

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:57

Suzanne F. schreef:
Het beste is om gewoon helemaal geen rijfoto's te plaatsen. Er blijven altijd mensen die wel wat aan te merken en te zeuren hebben. Er moet een behoorlijk censuur op want ze moeten wel 'boktproof' zijn.
Ik ben er al jaren van genezen.

Hier ben ik het helemaaal mee eens. De enige foto's die ik nog plaats zijn springfoto's omdat daar vaak minder over gezeikt word.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:57

En bovendien: leuk hoor, rijfoto's showen, maar als je goed wil leren rijden gaat dat via een gedegen (prive)les en niet via de mening van menig bokker aan de hand van wat fotootjes.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:59

Suzanne F. schreef:
Het beste is om gewoon helemaal geen rijfoto's te plaatsen. Er blijven altijd mensen die wel wat aan te merken en te zeuren hebben. Er moet een behoorlijk censuur op want ze moeten wel 'boktproof' zijn.

Eigenlijk zou dat toch anders moeten kunnen? :o

Net zo als het topic van Silence (?).. Die had ook een hele uitleg in de OP moeten zetten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:01

lovesfacheux schreef:
Suzanne F. schreef:

Eigenlijk zou dat toch anders moeten kunnen? :o

Net zo als het topic van Silence (?).. Die had ook een hele uitleg in de OP moeten zetten..

Tsja maarja bij het topic van silence krijg ik nou steeds het idee dat er helemaal niets negatiefs meer gezegd mag worden(geen aanval op silence want ik zag hoe de topics eerst gingen).

Eigenlijk zou het anders moeten kunnen, Maar via internet praten mensen makkelijker dus iets kwetsend is ook vlug gezegd

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 13:02

ja, iedereen zegt iets anders en voor een onzeker iemand die geen les krijgt, is dat alleen maar verwarrend.

Ik vond het juist wel eens leuk om een topic te maken, omdat
ik benieuwd was wat de buitenwereld vind van onze rijstijl.
Op stal krijgen wij allemaal les van dezelfde instructice en dit verschild flink van hoe merendeel van nederland paardrijd.
ik kreeg ook een hele lading over me heen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:03

Nefertarie schreef:
ja, iedereen zegt iets anders en voor een onzeker iemand die geen les krijgt, is dat alleen maar verwarrend.

Ik vond het juist wel eens leuk om een topic te maken, omdat
ik benieuwd was wat de buitenwereld vind van onze rijstijl.
Op stal krijgen wij allemaal les van dezelfde instructice en dit verschild flink van hoe merendeel van nederland paardrijd.
ik kreeg ook een hele lading over me heen :=

Als je liever geen commentaar wil kun je je topic beter in de ITP zetten

Nefertarie

Re: Smoesjes over inrijfoto's bij Horses @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 13:11

ik had jou slipjacht foto's gezien, maar dat ziet er ook erg leuk uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:14

Nefertarie schreef:
ik had jou slipjacht foto's gezien, maar dat ziet er ook erg leuk uit!

Dankje :) ik zet ook geen dressuur foto's meer op bokt. Alleen spring cross en jacht foto's :) de mensen die op deze topics reageren zijn doorgaans een stuk vriendelijker dan de dressuur ruiters op bokt..

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 13:15

ook al zie ik dat daar ook weer overgereageerd word aan het eind... laat iedereen lekker zn ding doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:17

Nefertarie schreef:
ook al zie ik dat daar ook weer overgereageerd word aan het eind... laat iedereen lekker zn ding doen!

soms maar vaak is het minder aanvallend dan in de dressuur topics

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:19

Op Rijden ITP krijg je ook vaak rijtechnisch commentaar vind ik, maarja als je dat wilde, dan had je je foto's wel in HAW gezet zou ik zegge..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:20

Nrkee schreef:
Op Rijden ITP krijg je ook vaak rijtechnisch commentaar vind ik, maarja als je dat wilde, dan had je je foto's wel in HAW gezet zou ik zegge..

Je krijgt het wel maar het is niet verplicht. Op de Rij-ITP is het ook toegestaan om "oh aah" reactie's te geven

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:22

* Ik heb net nieuwe laarzen, deze zijn nog niet uitgezakt daarom is mijn beenhouding verkeerd :D
* Ik heb een nieuw zadel en moet er nog aan wennen
* Ik heb een dikke trui aan, of een bodywarmer daarom lijkt het alsof ik moeilijk zit
* Ik prik niet met mijn sporen, dat lijkt maar zo

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:26

Ik vind het wel mee vallen met het commentaar. Terwijl ik toch zat als een krant :Y)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 14:22

Ja en toch moet ik eerlijk zeggen dat ik ook weleens excusen erbij zet.

Maandag was Lorna bijvoorbeeld heerlijk ontspannen en had ze er zin in en gisteren was ze totaal de andere kant. Het duurde langer voordat ze wou loslaten, ze had totaal geen zin en ze uitte zichzelf door zich ontzettend sterk te maken. Dat zet ik er dan wel bij, ook al neemt het niet weg dat ik alsnog bagger zat :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 18:10

Booooo schreef:
* Ik heb net nieuwe laarzen, deze zijn nog niet uitgezakt daarom is mijn beenhouding verkeerd :D
* Ik heb een nieuw zadel en moet er nog aan wennen
* Ik heb een dikke trui aan, of een bodywarmer daarom lijkt het alsof ik moeilijk zit
* Ik prik niet met mijn sporen, dat lijkt maar zo

Haha sja ik had vandaag een nieuw zadel en een pijnlijke rug :')
Als ik die nu allebei in mijn topic zet hebben jullie eentje om van te smullen? O:)

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 19:25

Ja, ja :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 16:43

Volgens mij gaat het dan niet om instapfoto's maar echt het losrijden dus het lager instellen. Als je 15 foto's in de oprichting laat zien valt heel Bokt over je heen dat je nergens varieert in aanleuning. Ik denk dus dat de mensen die dat posten willen aangeven dat ze gewoon meer hebben gedaan dan dit, maar dat dat niet op de foto staat (en dat kan, ik ben blij als mijn vriend in 5 minuten 20 foto's knipt, heb ik nog kans dat ik er 1 goede aan overhou, na al die foto's verwijderd te hebben zonder paardenbenen, gefocussed op mijn kont, charmante lichtrijmomenten, alleen een staart op de foto en het moment dat je paard net even moest briesen)