Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:Noch jij noch ik kunnen precies vaststellen hoe de betreffende persoon het precies bedoeld.Tenzij deze persoon het hierzelf komt uitleggen.
Sammie schreef:Het onderwerp over de dame in kwestie daar hoeven geen bronnen bij. Dat is zelf geschreven. Enige wat nu (achter de schermen) nog de vraag is of er voor de volledigheid nog een link naar het vonnis bij had gekund.
Kuggur schreef:Sammie schreef:Noch jij noch ik kunnen precies vaststellen hoe de betreffende persoon het precies bedoeld.Tenzij deze persoon het hierzelf komt uitleggen.
Geen probleem, ik ben de betreffende "zwarte bokker", en ik kan bevestigen dat ik het bericht bedoeld heb zoals Nouk het hier interpreteerd; Een erger gevolg (ernstige gezondheidsschade voor paarden)van dezelfde gebeurtenis (ijslandse vulkaanuitbarsting) voor dezelfde categorie personen (paardeneigenaren) dan die in het betreffende bericht (spermatransport).
Dit leek mij ook vrij evident, en on topic (en met mij blijkbaar de moderator)
Ik was voornamelijk verbaast over de naar mijn mening zwaar overdreven reaktie van het nieuwsredactielid, maar begrijp mede uit dit topic dat er een langere geschiedenis van frustratie aan vooraf is gegaan. Dat verklaart wellicht de overgevoeligheid.
trekpaardluf schreef:meiden meiden meiden. ik denk dat we super blij mogen zijn met het feit dat we een nieuwsredactie hebben! kijk dat er foutjes zijn, tuurlijk die moeten er uit. maar jullie leveren wel hele harde kritiek op de NR
ik heb heel veel respect voor de NR want zij zijn wel de genen die het werk doen en de nieuws opzoeken! en dat ze af en toe geen bron vermelden.. tja lastig.. maar er is mee te leven.. zoek het anders zelf op internet. Google is uw vriend!
CM_ schreef:Zo moeilijk is het toch niet om gewoon even direct goed te linken?
Het gaat om dit topic [ON] Paardentrailer kantelt op A50
Sammie schreef:Om terug te komen op de origine vraag. Status: nog bezig. Datum betreffende een reactie: Valt nu nog niet te zeggen. De Nr draait even op 'halve' kracht.
Lielle schreef:Op dit moment wordt hierover nog steeds achter de schermen een discussie gevoerd, waarbij opnieuw naar de richtlijnen voor andere journalistieke media (oa NRC) en de gedragscode voor journalisten wordt gekeken.