Gaat hier nog iets mee gebeuren?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:15

Bellona_K schreef:
Angelita schreef:
Ik denk dat als dat topic weer geopent wordt dat er toch niets zinnigs meer uit voortkomt, maar hé wie ben ik..

Het gaat mij er niet zo zeer om dat het topic weer geopend wordt, ik ben vooral benieuwd welke consequenties aan zulk gedrag zitten.

Dan kan ik je al één ding vertellen, en dat is dat we sancties die we uitdelen niet bespreken met andere gebruikers.

DDW1190

Re: Gaat hier nog iets mee gebeuren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:18

maar ik denk echt niet dat het meisje de enige is die misbruik maakt van de goedheid van sommige bokkers..
ik vind dit echt een schreeuw om aandacht..

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 15:38

iefke schreef:
We zijn het aan het bespreken, zodra we er uit zijn laten we dit weten.

Mientjeuh schreef:
Dan kan ik je al één ding vertellen, en dat is dat we sancties die we uitdelen niet bespreken met andere gebruikers.

Is dit nou niet een beetje tegenstrijdig?!

Maar dan zouden een frozenstar en KBK niet tehoren krijgen wat dr mee gebeurt verder, beetje raar aangezien hun dus wel heel veel moeite dr in hebben gestopt, zich zorgen hebben gemaakt, een halve nacht op zijn geweest en eind van de rit dik in de zeik zijn genomen..
Vind dat hun dan wel het recht hebben om de afloop te weten..

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 15:54

SamSter schreef:
iefke schreef:
We zijn het aan het bespreken, zodra we er uit zijn laten we dit weten.

Mientjeuh schreef:

Is dit nou niet een beetje tegenstrijdig?!

Maar dan zouden een frozenstar en KBK niet tehoren krijgen wat dr mee gebeurt verder, beetje raar aangezien hun dus wel heel veel moeite dr in hebben gestopt, zich zorgen hebben gemaakt, een halve nacht op zijn geweest en eind van de rit dik in de zeik zijn genomen..
Vind dat hun dan wel het recht hebben om de afloop te weten..

Nee, of het topic heropend wordt, of de TS geband wordt, wordt gemeld.
O.a. in de banlijst.
Maar de tijdsduur, ip/mail uitschakeling, inschakelen politie of andere middelen die tot de site ter beschikking staan gaat buiten de gebruikers om.

Het topic is slechts een (zacht gezegd) misplaatste grap en al kan daar melding van gemaakt zal er geen proces verbaal komen.
En frozenstar en KBK kunnen alleen dan aanspraak op het verloop van afhandeling krijgen als ze in een verbaal als slachtoffer zijn aangemerkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 15:55

Mientjeuh schreef:
Bellona_K schreef:
Het gaat mij er niet zo zeer om dat het topic weer geopend wordt, ik ben vooral benieuwd welke consequenties aan zulk gedrag zitten.

Bans krijgen we toch te zien in [FZ] Uitgedeelde Officiële Waarschuwingen en Bans ?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 16:03

In de banlijst zijn inderdaad OW's en bans terug te vinden (met uitzondering van eerste OWs). Buiten dat wordt niet inhoudelijk met derden besproken welke sanctie er gegeven is etc.
Hoe begrijpelijk ook dat KBK en Frozenstar graag de afloop willen weten, van de afspraak dat we dat niet bespreken met derden zal ook in dit geval niet worden afgeweken.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 16:27

naar aanleiding van dit topic eens gekeken bij de ow en bans

ik schrik ervan zoveel al dit jaar :x :x

wat een werk als mod heb je dan :wow: ;(

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 18:02

Mas schreef:
In de banlijst zijn inderdaad OW's en bans terug te vinden (met uitzondering van eerste OWs). Buiten dat wordt niet inhoudelijk met derden besproken welke sanctie er gegeven is etc.
Hoe begrijpelijk ook dat KBK en Frozenstar graag de afloop willen weten, van de afspraak dat we dat niet bespreken met derden zal ook in dit geval niet worden afgeweken.

Het vreemde is, dat als iemand vergeten is een teugel met het verkochte hoofdstel mee te sturen (wat inhoudt dat EA afspraken niet nagekomen zijn) dit wèl besproken wordt op FZ en dat betreffende bokker dan permanent geband wordt. En wordt dit wel degelijk gecommuniceerd met de gedupeerde.

Nu worden een paar bokkers emotioneel OPGELICHT en volgt er wellicht alleen een eerste OW.....

Misschien ook iets om achter de schermen over na te denken.....

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:12

Mas schreef:

Dus is er geen straf gekomen, of een eerste OW.
Want anders had een 2e of 3e ow of zelfs ban, in de lijst gedaan..

Idioot hoor.... Dit noem ik pure oplichting van het vertrouwen.. en is echt not done..
Miep heeft toch ook een perma-ban gehad, dit is ook besproken.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:26

Jolliegirl schreef:
Mas schreef:

Idioot hoor.... Dit noem ik pure oplichting van het vertrouwen.. en is echt not done..

De (straf) hoeft nog niet op de lijst bijgeschreven te zijn om uitgevoerd te worden.
Heb jij topic TS zien posten.(vraagteken moet je er bij denken, laptop doet weer raar)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:33

Jolliegirl schreef:

Zoals al genoemd is door iefke op de eerste pagina van dit topic zijn we nog bezig met de besluitvorming hierover...
'Dus is er geen straf gekomen' is dus een wat voorbarige conclusie.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:33

Ohh op die manier.

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:40

hoe erg het ook is wat ze gedaan heeft, toch hoop ik wel dat het met haar goed komt. Zo'n actie verzinnen die je niet zomaar..

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 23:29

denk niet echt dat het meisje het met een voorbedachte rade heeft verzonnen, maar dat het meer zo gelopen is..

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 23:32

Is gewoon een puber die iets te hard pubert op het ogenblik. Ligt de ene dag met iedereen overhoop en de dag erop ziet ze de "lol" ervan in en wordt er stoer gedaan door anderen in de zeik te nemen.

Gewoon een kind die het verdiend eens goed aangepakt te worden imo.

Maar ze heeft een rotstreek geflikt.... :(

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 00:02

Alsnog hulp inschakelen..die kan de ts uit dat topic hoe dan ook wel gebruiken. Geen idee wat haar gedrag voor gevolgen heeft; idd een forse puber. Mag ze wel bij geholpen worden..
Respect voor de betrokkenen die zich het lot zich zo aantrokken. Het siert jullie dat jullie iets wilden betekenen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 00:09

En ik hoop dat betrokkenen er volgende keer bij een ander zich weer net zo inzetten en zich niet laten afschrikken door deze ervaring. Volgende keer kan het wèl nodig zijn.

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 00:22

Mientjeuh schreef:
Bellona_K schreef:

Ik ben op de hoogte van de bokt-regels ;) Ik doelde op het feit of er een OW / ban gegeven gaat worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 00:25

slimmerik schreef:
En ik hoop dat betrokkenen er volgende keer bij een ander zich weer net zo inzetten en zich niet laten afschrikken door deze ervaring. Volgende keer kan het wèl nodig zijn.
Ik denk dat ik, als het echt nodig is, weer hetzelfde zou proberen te doen.
Frozenstar heeft zelfs de politie gebeld, dus ik denk dat de klap bij haar het hardste aan is gekomen.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 10:37

dan heeft het meisje in kwestie ook wel hele erge dingen gesmst!

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:28

Frozenstar het is schandalig dat er van u en anderen goedgelovigheid, zo misbruik is gemaakt. Wat als instanties op uw informatie, wel stappen hadden ondernomen? Dit gaat ten koste van de ware slachtoffers, ga er voor de rest geen woorden aan vuil maken.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 20:19

Ik zal me zeker weer net zo inzetten volgende keer mocht het nodig zijn.

En ik vraag me af, er werd gezegd dat het waarschijnlijk niet met voorbedachte rade is gedaan, maar dat het zo is gelopen. Sorry, dat geloof ik totaal niet.

Ik kreeg uit het niets ineens paniekerige smsjes dat ze bang was dat ze zo'n pijn had en geen lucht meer kreeg. Toen was ik ineens aan het sms'en met iemand zogenaamd van de EHBO waar ze zou zijn.

Ook kreeg ik een telefoonnummer door van de 'hulpverlener' die mij vroeg dat nummer te bellen om informatie door te geven. Dat bleek later nummer te zijn van een meisje waar ze ruzie mee had.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 22:55

Het is natuurlijk ook wel logisch dat wij als bokkers niet te weten komen wat de eventuele straf is of de eventuele gevolgen.

Wat TS heeft gedaan is natuurlijk niet goed te praten maar om diegene nu direct een permanente ban te geven vind ik persoonlijk wel heel resoluut.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 21:38

Miep krege toch ook een ban...
Schei toch uit.. dit is niet normaal :n En er zijn al eens uitzonderingen gemaakt om bokkers in te lichten over bepaalde gangen van zaken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 07:14

Aan het verhaal van Miep zat nog een hele voorgeschiedenis en dat kun en mag je hier absoluut niet mee vergelijken vind ik.
Ja, het is erg vervelend dat dit is gebeurd, maar geef dat kind desnoods een OW of UN en gewoon doorgaan met leven. Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal, maar je kunt er maar het beste verder geen aandacht aan besteden, want daar wordt niemand op den duur beter van :)