Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:tja, ik wil graag een goed geschreven artikel met de informatie verzameld, ipv allerlei rommelige topics (of nog erger een centraal topic metallerlei HK geklets) met dubbele info.
je hoeft de wiki niet te lezen toch
rommulus schreef:bulck ga die topic's eens lezen komen allemaal op het zelfde uit
zilver shampoo, boitex, cow boy magic, driehoek zeep, steradent, zwitzal, betadine etc etc
Lielle schreef:ik gebruikte jouw eigen argument (je hoeft het niet lezen) nu tegen je, want het geldt natuurlijk beide kanten op.
een wiki artikel is altijd open voor aanvulling, hoewel ik het met je eens bent dat er wel in eerste instantie een goed en behoorlijk compleet artikel moet staan. Daar vraag ik dus oo k om.
Bokt is niet alleen een forum, bokt is ook een wiki (en een nieuwsbron etc), dus verwijzingen naar de wiki zijn zelfs zeer gewenst, zeker als het om al zeer vaak gestelde vragen gaat. Vergelijk het maar met een FAQ, wat ik overigens de mooiste oplossing vind. Op SGW is er een FAQ die verwijst naar diverse wiki artikelen, en het uitgangspunt is daar dat als je na het lezen van die informatie nog steeds gerichte vragen hebt, je zeer welkom bent om ze te stellen.
En idd, ook voor een zwart paard (en voor springen, en voor 'aan de teugel', en voor BE rijbewijs etc) lees ik liever een goed geschreven wikistuk van iemand die verstand van zaken heeft, dan de vaak halfslachtige antwoorden op de fora van mensen die denken dat ze het weten.