Ik had Bart een PB gestuurd en hij is gelezen maar geen antwoord... En idd in dat andere topic een slotje...vreemd toch..
Ik voel mij ook hartstikke bloot...
Anoniem
Geplaatst: 24-03-10 22:15
Precies, waarop ik zoiets had van ja kan dit opgelost worden?? Het is overuidelijk een probleem. Dus mensen een tip; verander niet je avatar je bent hem kwijt. Ik dacht echt dat het aan de onkunde van de bokkers lag en was dr van overtuigd dat mij dit niet zou overkomen, maar goed je ziet het.`.
djoeka schreef:
Ik had Bart een PB gestuurd en hij is gelezen maar geen antwoord...
Dat is niets voor Bart of zijn grap moet in gevaar komen
Trouwens ik ken wel een paar bokkers waavan ik het helemaal niet erg zou vinden als zij in die grap zouden trappen wat een poedersuiker avatars hebben die!
Lukt dat ook met verkleinen...ik ben niet thuis in imageschack..
IKbenEllen
Geplaatst: 25-03-10 08:52
Chiqa schreef:
Trouwens ik ken wel een paar bokkers waavan ik het helemaal niet erg zou vinden als zij in die grap zouden trappen wat een poedersuiker avatars hebben die!
Nou, die ken ik ook inderdaad, maar ik trap er mooi niet in!
Anoniem
Geplaatst: 25-03-10 13:37
Inmiddels al een oplossing bekend voor dit probleem? Modjes waar blijven jullie nou? Of gaan jullei nu definitief bevestigen dat dit een één april grap is?
wooow, kijk ff een halve dag niet en meteen 40 reacties XD wat voor extern dinges? ben niet zo technisch XD als dit een grap moet voorstellen, niet grappig ofzo..
heee, het werkt 3 gewoon de URL kopieren en plakken. dankjewel
Air
Geplaatst: 25-03-10 18:47
Chiqa schreef:
Inmiddels al een oplossing bekend voor dit probleem? Modjes waar blijven jullie nou? Of gaan jullei nu definitief bevestigen dat dit een één april grap is?