Er is niet altijd aan de titel duidelijk afteleiden dat het om weer zo'n topic gaat
Daar mag je op Temmen. Ik was nooit zo'n fanatiek Temmer, maar omdat het subforum er toch niet gaat komen Tem ik tegenwoordig op alle onduidelijke titels die ik tegenkom.
Ik ben nog steeds voor een subforum voor relaties en dergelijke trouwens, dan weet ik tenminste zeker dat ik topics over dates heel wat minder zal tegenkomen.
Fenrir
Geplaatst: 14-03-10 23:11
Ik vind sommige datingtopics wel grappig, maar ik erger me er meer aan dat het schijnbaar altijd dezelfde mensen zijn die constant nieuwe topics openen over weer een nieuwe vlam.
Er is niks mis met mijn eigen leven dus het is geen jaloezie, maar telkens weer die date/liefdes/relatietopics heb ik onderhand wel gezien eigenlijk - en ze zijn toch allemaal hetzelfde uiteindelijk.
krijg je als t lente word. Iedereen krijgt last van de hormonen ^^
slokkie
Geplaatst: 14-03-10 23:22
ziamara schreef:
slokkie dankje!
Graag gedaan!
On topic, de meeste liefdes topics gaan me over mijn hoofd. Al is het bij tijd en wijlen leuk te zien dat een enkel smsje voor zo'n enorme golf aan reacties kan zorgen.
biesbas
Geplaatst: 14-03-10 23:22
Pff, waar mensen zich al niet aan kunnen ergeren...
Samiyah
Geplaatst: 15-03-10 00:04
Hier zijn al een aantal topic's over geweest.. Een subforum komt er sowieso niet, want het kan gewoon onder LZP.
Als je je eraan ergert lees je ze toch gewoon niet? Er zijn ook genoeg onderwerpen die mij niet boeien en die sla ik gewoon over. Prima oplossing toch?
Zo heeft iedereen wel onderwerpen waar die zich aan ergert lijkt me.. Gewoon niet lezen en als je er per ongeluk 1 opent klik je weer op vorige
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 15-03-10 18:22
Ik heb me er nooit aan geergerd maar nu begint het me toch te irriteren. Op LZP moet je eerst langs een vracht "die jongen van ..." topics scrollen. Die topics eindigen toch altijd in de HK dus plaats ze dan gelijk daar Het schijnt weer een trend te zijn om je liefdesleven op bokt te planten Ik lees ze in ieder geval niet. Een groot aantal ervan is gewoon vragen om aandacht.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 15-03-10 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Onassa
Geplaatst: 15-03-10 18:25
Ik lees ze niet, maar komt denk ik ook een beetje door mijn leeftijd. Ik heb die tijd gehad Maar gezien er best veel jing grut op bokt zit denk ik wel dat verliefdheid een grote rol speeld in hun levens. Dus ach.....lekker laten posten en niet lezen als je er geen behoefte aan hebt toch?
Poiuytrewq
Geplaatst: 18-03-10 14:56
Het is ook ZO irritant als je weer op 'vorige' moet klikken, als je perongeluk een topic opent wat je niet interesseert. Kom op zeg, dit soort zeiktopics vind ik dan weer vervelend. Laat iedereen lekker zijn gang gaan met die topics!
Ik vind een apart gedeelte wel een goede. Jammer dat het niet komt terwijl er veeel vraag naar is.
Gwen
Geplaatst: 18-03-10 17:37
Ik vind het alleen maar irritant als er wéér een subforum bij komt en de boel nog meer in hokjes geplaatst wordt. Als je zulke topics niet wilt lezen dan sluit je ze toch gewoon? Daar hebben ze dat rode kruisje of de backspace voor uitgevonden .