Ik weet niet of het hier goed staat maar...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik weet niet of het hier goed staat maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 16:53

Precies Asyaa als we dr allemaal zo makkelijk over dachten zou bokt binnen de kortste keren een zooitje zijn. Even opletten voordat je iets plaatst is toch niet teveel gevraagd.

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 16:56

Maak me er niet zo druk om,
meestal gaat het om mensen die echt wel hebben gekeken, maar het gewoon niet 100% zeker weten.
Of mogen zij dan gewoon geen topics meer openen? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 17:15

TE5 schreef:
meestal gaat het om mensen die echt wel hebben gekeken, maar het gewoon niet 100% zeker weten.

Ik wou een keer een topic openen maar ik wist niet zeker waar (en ja, ik heb behoorlijk lang gezocht), even een PB'tje naar de mod gestuurd van het forum waar ik dacht waar het moest, of het ook daadwerkelijk daar moest. Binnen no time een antwoord terug met waar het moest.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 00:27

TE5 schreef:

Inderdaad :=

Ik kan me best voorstellen dat men soms echt niet weet waar het nou precies thuis hoort.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 08:42

Asyaa schreef:
Ik wou een keer een topic openen maar ik wist niet zeker waar (en ja, ik heb behoorlijk lang gezocht), even een PB'tje naar de mod gestuurd van het forum waar ik dacht waar het moest, of het ook daadwerkelijk daar moest. Binnen no time een antwoord terug met waar het moest.

Dan moet je net het geluk hebben dat de mod ook online was. ;) Als jij een erg dringende vraag hebt kun je soms niet wachten tot een mod antwoord geeft. Ik snap hier echt het probleem niet van hoor? Is een beetje van een mug een olifant maken. :')

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 09:59

ik snap het heel goed als er twijfelgevallen zijn en daar heb ik geen moeite mee. Maar een vraag als 'wat moet ik morgen aandoen naar school' op WD-V neerkwakken (voorbeeld!) en dan 'als het niet goed staat, verplaats het maar' vind ik idd gemakzucht.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 10:22

Tja, af en toe denk ik ook weleens 'als je nét iets verder gekeken had dan had je gezien dat t topic niet goed staat'. Maar ik zelf vind het niet echt een probleem, topic verplaatsen is een kwestie van een paar klikjes. Vaak ook een lekkere afwisseling van de meer ingewikkelde modzaken.
Daarbij kan ik me voorstellen dat gebruikers twijfelen op zo'n groot forum en bepaalde problemen zouden onder meerdere tabbladen kunnen vallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 11:20

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet altijd goed zoek waar iets moet staan.. Maar ik zet dat er verder niet bij ofzo.. Wordt vanzelf wel verplaatst :o

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 18:46

Wat mij opvalt is de gemakzucht waarmee mensen het fout plaatsen. Je kunt mij niet wijsmaken dat je in het rijtje van EA niet hebt gezien dat er een apart subgedeelte is voor gezocht. En dan toch stug bij TK een topic openen waarin ze iets zoeken.

De mens wordt steeds gemakkelijker, dingen fout neerzetten, en vervolgens verontwaardigd zijn dat het topic verplaatst of gesloten wordt, is ook zoiets. Maar goed, waarschijnlijk ben in nog van de oude stempel (qua manieren dan he...)

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 16:53

Ik plaats eigenlijk zelden een topic, juist omdat ik vaak niet weet waar het moet staan. Ik zoek dan liever een topic over ongeveer hetzelfde onderwerp en daar plaats ik dan mijn vraag ook in. Gemakkelijker voor mij, ik zit gelijk bij de juiste mensen voor hulp en het scheelt de modjes weer een hoop werk.

Verder kan ik me er niet druk om maken als ze het erbij zetten, vind het eerlijk gezegd wel zo netjes om aan te geven dat je niet zeker ben dat je topic juist staat zodat mensen je in de goeie richting kunnen helpen.

Misschien zie ik het zelf wel fout, kan ook hoor, maar liever de vermelding dan dat een topic klakkeloos neer gekwakt word onder het mom van de modjes zoeken maar uit wat ze ermee doen.

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 15:10

Ik erger me er meer aan omdat ik zoiets heb van 'als ik wil temmen ofzo maak ik dat zelf wel uit, of je het nou leuk vind of niet..' daar hoeven ze me echt geen toestemming voor te geven hoor :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:39

Met de huidige indeling van bokt weet ik het van tijd ook niet meer waar iets moet en dan gok ik ook wel eens :+ Als het fout staat dan is het maar zo.

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:46

Tuurlijk kan je ergens een iets fout plaatsen. Maar je doet toch je best om het goed te doen, dan hoef je je toch ook niet te verontschuldigen?
Als je niet je best doet zijn de excuses ook niet gemeend..