Caira schreef:Nee ik ben het ook absoluut niet eens met de TS daar, maar er is een verschil tussen dat zeggen en tussen de TS zo hard mogelijk proberen te kwetsen.
Maar ach, misschien ben ik ook gewoon BOKT-moe. Misschien is het gewoon tijd om verder te trekken.
Wat ik erger vind is dat iemand probeerd voor een ander te bedenken of iets kwetsend is of niet. oF dat iemand doordoor een opmerking beledigd is of wordt.
Dat kan een ieder voor zichzelf beslissen en daarvoor biedt Bokt diverse mogelijkheden, TeM of PB.
Ik begrijp je heel goed en denk dat ook ik wel weet wel topic er bedoelt wordt, maar moet alles dan maar in roze watje bverpakt worden omdat er een bokker mee kan lezen die mischien kan vinden dat mijn opmerking of reactie iemand kan kwetsen of beledigen??
Oftewel een hond zoeken bij een stok die er mischien helemaal niet is.. .. .. en dat is pas kwetsend en beledigend, voor iemand anders reageren is kleinerend.. .. en dat is wat er vaker gebeurd, en waardoor topics uit de baan vliegen... en uieraard worden alle bekenden gemobiliseerd ter ondersteuning...
ala als er 1 schaap over de dam is, wordt gelijk de gehele afrastering afgebroken, ipv dat ene schaap te laten lopen en het gat te repareren...
En mi wil men, het weggelopen schaap doodschieten zodat de rest angstig achter het hek blijft.
Daarnaast is de mening van een ander net zo waardevol als je eigen mening, of je het met elkaar eens bent of niet.