Anders zou ik me er verder in moeten verdiepen maar ga GTST kijken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyntje schreef:Ik ben totaal geen fan van de 'wiki', kijk daar ook nooit op en vind het daar al niet prettig staan
Procent schreef:Toen ik net lid was van Bokt, kwam ik ook op de Wiki pagina. Maar ik wist niet meer hoe ik terug naar de forum gedeelte moest!
Procent schreef:Toen ik net lid was van Bokt, kwam ik ook op de Wiki pagina. Maar ik wist niet meer hoe ik terug naar de forum gedeelte moest! Toen had ik de internetpagina afgesloten en opnieuw opgestart.Nu weet ik wel hoe het moet
Xjosee schreef:Procent schreef:Toen ik net lid was van Bokt, kwam ik ook op de Wiki pagina. Maar ik wist niet meer hoe ik terug naar de forum gedeelte moest! Toen had ik de internetpagina afgesloten en opnieuw opgestart.Nu weet ik wel hoe het moet
Zou je het mij misschien kunnen uitleggen?Ben er namelijk nog steeds niet achter
Iris82 schreef:Zoals bijvoorbeeld de mogelijkheid om veel mensen te quoten, door in 'Onderwerp overzicht' in het veld onder het scherm waar je je antwoord kan plaatsen een stuk tekst van iemand te selecteren met je muis en op quote te drukken.