Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Petite schreef:Nanne; mijn doel is om hier een discussie over te voeren over aangifte doen over uitspraken op bokt en hoe ver je dan gaat. Ik ben nu serieus bang om iets op bokt neer te zetten en of daar aangifte over wordt gedaan of niet.
Petite schreef:Ericprast, zou je je post willen wijzigen?Nu heb je de naam van desbetreffende bokker erin staan en ik wil niet dat dit topic daardoor gesloten wordt.
Equidea schreef:Misschien is het een wat overdreven reactie, maar er zit wel een kern van waarheid in dat een hoop mensen hier een gebrek aan respect voor een ander hebben.
Vind het een goede zaak dat iemand voor zichzelf opkomt/ zich kan uiten (op welke manier dan ook), en dat ze dat doet op een manier die voor anderen misschien overdreven lijkt moet niet uitmaken. Iedereen is immers anders, en reageert ook anders.
gekvanfleur schreef:Petite schreef:Nanne; mijn doel is om hier een discussie over te voeren over aangifte doen over uitspraken op bokt en hoe ver je dan gaat. Ik ben nu serieus bang om iets op bokt neer te zetten en of daar aangifte over wordt gedaan of niet.
de politie heeft echt wel wat beters te doen hoor. dit is niets geen bedreiging en diegene heeft ook geen poot om op te staan.
het heeft nog geeneens betrekking op haar.
Equidea schreef:Misschien is het een wat overdreven reactie, maar er zit wel een kern van waarheid in dat een hoop mensen hier een gebrek aan respect voor een ander hebben.
Vind het een goede zaak dat iemand voor zichzelf opkomt/ zich kan uiten (op welke manier dan ook), en dat ze dat doet op een manier die voor anderen misschien overdreven lijkt moet niet uitmaken. Iedereen is immers anders, en reageert ook anders.
Nikeyy schreef:Voor degene die aangifte wil doen over die uitspraak: Get a life zou ik zeggen.
Zoek een hobby of zo in plaats van je van alles aan te trekken. Of misschien vandaag met het verkeerde been uit bed gestapt?
Ik durf wel te zeggen dat mensen die overwegen aangifte te doen over dit soort dingen, om één enkele uitspraak, staatsgevaarlijk zijn. Hoop dat diegene nooit in de politiek komt o.i.d.
MariekeB schreef:Gelukkig is er iemand zo vriendelijk om Me te vertellen dat er een topic over mij is. Dan daarvoor.
|ik ben het met een par mensen hier eens. Ja er worden wel eens veel ergere dingen gezegd op bokt.
En dat gaat te ver.. Dit ging ook te ver.
Ik heb betreffende persoon eerst een pb gestuurd en om rectificatie gevraagd ...
en ik heb getemd om het weg te laten halen.
Ik ga dit ook Temmen, want ik geloof dat dit wat tegen de Boktregels is.
@Petite : dan heb ik bereikt wat ik wilde. Namelijk dat mensen nadenken over wat ze zeggen en geen uitspraken doen die bedreigend zijn.
MariekeB schreef:Als laatste reactie :
Ik heb eerst een paar keer rustig gereageerd, daar werd niet op gereageerd.
En , er zijn een aantal van dit soort aangiftes gedaan tegen geen stijl en daar is zeker wat mee gebeurd
MariekeB schreef:Euhmm... tegen welke dan? Zoals TS aangeeft is het topic waarin jij schreef te overwegen aangifte te gaan doen slechts aanleiding voor haar geweest om een topic op [FZ] te openen met de vraag wat er in zijn algemeenheid gevonden wordt van 'aangifte doen over iets dat op Bokt geschreven wordt'. Het gaat dus niet alleen maar over jou.Ik ga dit ook Temmen, want ik geloof dat dit wat tegen de Boktregels is.
En , er zijn een aantal van dit soort aangiftes gedaan tegen geen stijl en daar is zeker wat mee gebeurd