Sub moderator, jij ook?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 00:39

Mas schreef:
Soms weleens, wanneer zaken gewoon echt heel duidelijk niet passen. Maar aan de andere kant is bokt zo groot dat ik me vaak wel kan voorstellen dat er weleens wat verkeerd geplaatst wordt. Daarnaast is het verplaatsen van een topic een kwestie van een paar klikjes, dus niet veel werk.

Klopt kan me voorstellen dat bokt voor nieuwe mensen groot en overzichtelijk kan zijn. Maar ik zie ook met regelmaat bokkers topics plaatsen die totaal niet op dat forum dan thuishoort, (Bv een topic over paarden openen op LZP) en deze bokkers draaien toch al heel wat jaartjes mee........
Nog niet te spreken over het aantal topics wat dubbel geplaatst wordt dan, je kan toch wel van een bokker verwachten dat ze eerst een zoekpoging wagen?

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 20:24

Mas schreef:
KoudbloedKim schreef:
Vooral als iemand dénkt dat iets verkeerd staat (zal geen namen noemen) en dan kortaf zegt:"Dit staat verkeerd. Ik TeM!!"
Ohh, ik kan me daar zo aan ergeren!

En ook daarop mag je temmen :D
Dat is namelijk én offtopic én een oneliner en die reacties worden dus ook verwijderd :j

Had ik nog niet aan gedacht! +:)+ Thanks!
Hoewel ik zelf regelmatig TeM, ben ik een beetje allergisch voor de VM*-brigade :roll:

*vrijwillige moderators

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 20:33

Hmm, maar als het "dit staat verkeerd. ik Tem" wel klopt, is het wel zo handig vind ik, want als ik dat zie staan tem ik niet meer, er is immers al voor getemd en word dus wel bekeken. Ik zet het er vrijwel altijd wel even bij, meestal ook met een verwijzing waar t wel moet of wat fout is, maar het lijkt me voor andere makkelijker.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 12:10

Ik zet het er ook nooit bij maar ik vind het best handig als iemand neerzet dat ie heeft getemt.
Daarnaast heb ik een leven dus ga ik niet bewust op zoek naar reltopics, topics die verkeerd staan, dubbel staan, etc
Dus nee dat doe ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:45

suus_ schreef:
Daarnaast heb ik een leven dus ga ik niet bewust op zoek naar reltopics, topics die verkeerd staan, dubbel staan, etc

Horen jullie het damens en heren, wij hebben geen leven :+

Inez_25

Re: Sub moderator, jij ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:47

Zou niet eens weten hoe je moet temmen :)

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:55

pubelia schreef:
Ik schrijf er eigenlijk nooit in dat ik tem. Ik tem eigenlijk gewoon. Vind het nl wel irritant als mensen schrijven dat ze gaan temmen.

Het ligt vaak ook aan de wijze waarop het wordt geschreven. Soms wordt het wat neerbuigend vermeld bijv. wanneer een topic verkeerd staat. Maar om terug te komen op de beginpost. Ik begrijp vaak niet dat er steeds exact dezelfde topics terug komen alleen dan een paar maanden later. Je kan toch vaak je info. heel goed halen uit de eerder topics en daarvoor hoef je niet ieder jaar hetzelfde onderwerp aan te kaarten. Daar tem ik wel veel op. Ik vind het leuk een beetje uit te pluizen waar nou ook al weer die oude topics stonden die je nog goed kunnen helpen.

Inez_25: rode uitroepteken rechts ;)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 14:26

Jaja pubelia... >;)
Slijmbal, jij wil gewoon graag in het groen, of niet? :D
Wat dacht je? Apple weg nu ga ik het eens proberen? :Y)

Inez_25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:46

Bramasole schreef:
pubelia schreef:
Ik schrijf er eigenlijk nooit in dat ik tem. Ik tem eigenlijk gewoon. Vind het nl wel irritant als mensen schrijven dat ze gaan temmen.

Het ligt vaak ook aan de wijze waarop het wordt geschreven. Soms wordt het wat neerbuigend vermeld bijv. wanneer een topic verkeerd staat. Maar om terug te komen op de beginpost. Ik begrijp vaak niet dat er steeds exact dezelfde topics terug komen alleen dan een paar maanden later. Je kan toch vaak je info. heel goed halen uit de eerder topics en daarvoor hoef je niet ieder jaar hetzelfde onderwerp aan te kaarten. Daar tem ik wel veel op. Ik vind het leuk een beetje uit te pluizen waar nou ook al weer die oude topics stonden die je nog goed kunnen helpen.

Inez_25: rode uitroepteken rechts ;)

wat gebeurd er als je daarop duwt? :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:11

Inez_25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:12

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 23:15

Als ik me verveel en 'overal' al op heb gereageerd ga ik dat ook weleens doen ja :))

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 21:51

Ik tem alleen als ik toevallig iets lees en het niet goed staat.
Maar vaak heb ik het zelf ook niet eens door.

Er naar zoeken doe ik niet. Kan wel iets leukers verzinnen om te doen.