Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ThePast03 schreef:Tjonge is het eindelijk gelukt nadat diverse mensen hem in allerlei topics achtervolgde met persoonlijke aanvallen?
Persoonlijk vind ik het bewonderingswaardig dat hij nog zo lang beleefd is gebleven en nu is gebeurd wat ik al aan zag komen.
Intriest.
Voor degene die dit niet begrijpen kan ik alleen maar zeggen: Ga er eens rustig voor zitten en lees alles (dus niet alleen het springtopic) eens rustig door en bedenk dat er heel veel aanvallende posten tegen hem al zijn verwijderd door de moderators.
Dit spel is niet eerlijk gespeeld.
Cayenne schreef:Het is aan hem om die aanvallen te negeren en een mod aan te schieten of gewoon te temmen. Het wil niet zeggen dat het je vrij staat om zelf aan aanvallen te doen. Je moet er nou eenmaal gewoon boven staan en wanneer je dat niet kunt loop je kans op een OW ja.
een beter bokt begint bij jezelf hoor
Cayenne schreef:Het is aan hem om die aanvallen te negeren en een mod aan te schieten of gewoon te temmen. Het wil niet zeggen dat het je vrij staat om zelf aan aanvallen te doen. Je moet er nou eenmaal gewoon boven staan en wanneer je dat niet kunt loop je kans op een OW ja.
een beter bokt begint bij jezelf hooren het is zijn eigen keuze om weg te blijven. Niemand heeft hem gezegd niet meer te reageren hier en hij heeft ook geen ban.
lesilla schreef:Mee eens, de reply's waren gewoon ow waardig. En dat blijft hetzelfde al is hij een enorme aanwinst of een penny.
Jammer dat je na één ow alles opgeeft (wat is nu één ow...), maar het zij zo. Bokt moet geen andere regels opstellen
En ja mensen kunnen serieus de huid onder je nagels halen, maar dat is voor iedereen op dit forum
KiWiKo schreef:ik heb ook gisteren een OW gehad voor mijn posts........... so be it........ Ik heb hem ook verdient
Ik voor een zou het heel jammer vinden als MD door een OW gegeven het strijdtoneel zou verlaten.
MD is een goede sparpartner....... een man van zijn woord.
Anne_GTI schreef:Cayenne schreef:Het is aan hem om die aanvallen te negeren en een mod aan te schieten of gewoon te temmen. Het wil niet zeggen dat het je vrij staat om zelf aan aanvallen te doen. Je moet er nou eenmaal gewoon boven staan en wanneer je dat niet kunt loop je kans op een OW ja.
een beter bokt begint bij jezelf hooren het is zijn eigen keuze om weg te blijven. Niemand heeft hem gezegd niet meer te reageren hier en hij heeft ook geen ban.
All animals are equeal but some are more equal then others. Er zijn bokkers die overal mee wegkomen omdat ze constant lopen te temmen maar ondertussen wel via pb een ander het bloed onder de nagels vandaan halen. Als deze met gelijke munt terugbetaald krijgt ie een OW/ban. Is dat eerlijk?
Ayasha schreef:KiWiKo schreef:ik ben niet van de PB, ik vecht dingen open uit............. en ja dan gaat het wel eens verkeerd
Ik ook niet, maar dan moet je niet zeggen dat je met gelijke munt terug betaaldHeb ook regelmatig OW's en de ander niet omdat die het via PB doet..... Dat heb je nu eenmaal.