Is Bokt doorgedraaid?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

toot

Re: Is Bokt doorgedraaid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:28

ik vind het heel jammer ik las het topic graag!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:28

Triest.... Maar bokt is al veel langer doorgedraaid.

Ik duik de huiskamer wel weer in.

Eindelijk was er een topic waarin echt wat toegevoegd werd gebasseerd op expertise en ervaring, wordt het door een stel van die ******* weer onderuit gehaald.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:30

Anne_GTI schreef:
Triest.... Maar bokt is al veel langer doorgedraaid.

Ik duik de huiskamer wel weer in.

Eindelijk was er een topic waarin echt wat toegevoegd werd gebasseerd op expertise en ervaring, wordt het door een stel van die ******* weer onderuit gehaald.

Idd. :n
Erg jammer!

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:30

ThePast03 schreef:
Tjonge is het eindelijk gelukt nadat diverse mensen hem in allerlei topics achtervolgde met persoonlijke aanvallen?
Persoonlijk vind ik het bewonderingswaardig dat hij nog zo lang beleefd is gebleven en nu is gebeurd wat ik al aan zag komen.

Intriest.
Voor degene die dit niet begrijpen kan ik alleen maar zeggen: Ga er eens rustig voor zitten en lees alles (dus niet alleen het springtopic) eens rustig door en bedenk dat er heel veel aanvallende posten tegen hem al zijn verwijderd door de moderators.

Dit spel is niet eerlijk gespeeld.

amen, sommige moeten het voor een ander altijd verpesten :j en marcel is daar een slechtoffer van geworden

Espie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:32

ik vind het zelf jammer.
want je kon ook best lachen met hem .
:D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:33

Het is aan hem om die aanvallen te negeren en een mod aan te schieten of gewoon te temmen. Het wil niet zeggen dat het je vrij staat om zelf aan aanvallen te doen. Je moet er nou eenmaal gewoon boven staan en wanneer je dat niet kunt loop je kans op een OW ja.
een beter bokt begint bij jezelf hoor :) en het is zijn eigen keuze om weg te blijven. Niemand heeft hem gezegd niet meer te reageren hier en hij heeft ook geen ban.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:37

Cayenne schreef:
Het is aan hem om die aanvallen te negeren en een mod aan te schieten of gewoon te temmen. Het wil niet zeggen dat het je vrij staat om zelf aan aanvallen te doen. Je moet er nou eenmaal gewoon boven staan en wanneer je dat niet kunt loop je kans op een OW ja.
een beter bokt begint bij jezelf hoor :)

Zo makkelijk gezegd als een groep je in elk topic waar je reageert persoonlijk aanvalt en zelfs zulke opmerkingen maakt dat het je werk negatief kan beinvloeden. Ben benieuwd hoeveel mensen het zouden kunnen redden om dan zo lang beleefd te blijven als hem is gelukt.
Ik vraag mezelf serieus af hoe het heeft gekund dat die mensen zo lang hebben kunnen doorgaan met die persoonlijke aanvallen en waarom de mods dat hebben toegestaan.

Verder denk ik dat het voor mij ook tijd wordt dat ik eens een leuk HK topic ga zoeken of gewoon in de meelezerstand ga. Iedereen die heeft opgelet heeft dit aan zien komen en ook de moderators zijn daarvoor ruim op tijd gewaarschuwd.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:37

Mee eens, de reply's waren gewoon ow waardig. En dat blijft hetzelfde al is hij een enorme aanwinst of een penny.

Jammer dat je na één ow alles opgeeft (wat is nu één ow...), maar het zij zo. Bokt moet geen andere regels opstellen

En ja mensen kunnen serieus de huid onder je nagels halen, maar dat is voor iedereen op dit forum

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:39

Cayenne schreef:
een beter bokt begint bij jezelf hoor :) en het is zijn eigen keuze om weg te blijven. Niemand heeft hem gezegd niet meer te reageren hier en hij heeft ook geen ban.

All animals are equeal but some are more equal then others. Er zijn bokkers die overal mee wegkomen omdat ze constant lopen te temmen maar ondertussen wel via pb een ander het bloed onder de nagels vandaan halen. Als deze met gelijke munt terugbetaald krijgt ie een OW/ban. Is dat eerlijk?
Laatst bijgewerkt door Anne_GTI op 25-02-10 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

J01andA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:39

Desalniettemin blijft het zonde.
Het zou leuk zijn geweest van zijn expertise gebruik te kunnen maken. Bovendien kon hij inhoudelijk veel imput geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:40

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling ook hier persoonlijk te worden. Een discussie moet kunnen maar hou deze onpersoonlijk. Ook zwaar taalgebruik is niet nodig. Bedankt!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:41

ik heb ook gisteren een OW gehad voor mijn posts........... so be it........ Ik heb hem ook verdient

Ik voor een zou het heel jammer vinden als MD door een OW gegeven het strijdtoneel zou verlaten.

MD is een goede sparpartner....... een man van zijn woord.

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:44

lesilla schreef:
Mee eens, de reply's waren gewoon ow waardig. En dat blijft hetzelfde al is hij een enorme aanwinst of een penny.

Jammer dat je na één ow alles opgeeft (wat is nu één ow...), maar het zij zo. Bokt moet geen andere regels opstellen

En ja mensen kunnen serieus de huid onder je nagels halen, maar dat is voor iedereen op dit forum

ik denk dat het niet de ow is, maar dat hij gestrat word en de anderen die hem
aanvielen niet!

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:45

KiWiKo schreef:
ik heb ook gisteren een OW gehad voor mijn posts........... so be it........ Ik heb hem ook verdient

Ik voor een zou het heel jammer vinden als MD door een OW gegeven het strijdtoneel zou verlaten.

MD is een goede sparpartner....... een man van zijn woord.

hihi een spar partner, ik las stiekem mee in het topic en idd hij onderbouwde zijn mening
altijd duidelijk en simpel te begrijpen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:46

Anne_GTI schreef:
Cayenne schreef:

All animals are equeal but some are more equal then others. Er zijn bokkers die overal mee wegkomen omdat ze constant lopen te temmen maar ondertussen wel via pb een ander het bloed onder de nagels vandaan halen. Als deze met gelijke munt terugbetaald krijgt ie een OW/ban. Is dat eerlijk?

Als je het met gelijke munt doet gaat dat ook via PB en dan kunnen ze je geen OW geven :+

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:49

ik ben niet van de PB, ik vecht dingen open uit............. en ja dan gaat het wel eens verkeerd

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:53

Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen met die opmerkingen.
En erg jammer dat het topic nu dicht is. Ik las het altijd wel mee.

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:53

dus dan maar vies spele via de pb?
dan verlag je je alleen tot `hun`nivaue.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:54

KiWiKo schreef:
ik ben niet van de PB, ik vecht dingen open uit............. en ja dan gaat het wel eens verkeerd

Inderdaad, heb ik vroeger ook gehad. Ooh, wat was het zuur op die moment. Maar uiteindelijk kon ik gewoon foei opzetten en negeren.

peer2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:55

'All animals are equeal but some are more equal then others. Er zijn bokkers die overal mee wegkomen omdat ze constant lopen te temmen maar ondertussen wel via pb een ander het bloed onder de nagels vandaan halen. Als deze met gelijke munt terugbetaald krijgt ie een OW/ban. Is dat eerlijk?'

Nee. Ik ben alles behalve een springruiter maar heb zijn topics met veel plezier en interesse gevolgd. Telkens waren er een paar zielige types die hem gewoon aan het stangen waren, kan er niks anders van maken. Ik vind nóg dat hij er luchtig en vol humor mee omsprong, menig ander zou al uit z'n vel gesprongen zijn. Triest, erg triest. En waarom? Ik kan er alleen maar van maken: afgunst, omdat ze zelf niets interessants te melden hebben.
Laatst bijgewerkt door peer2005 op 25-02-10 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:55

KiWiKo schreef:

Ik ook niet, maar dan moet je niet zeggen dat je met gelijke munt terug betaald :D Heb ook regelmatig OW's en de ander niet omdat die het via PB doet..... Dat heb je nu eenmaal. :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:59

Ayasha schreef:
KiWiKo schreef:

Ik ook niet, maar dan moet je niet zeggen dat je met gelijke munt terug betaald :D Heb ook regelmatig OW's en de ander niet omdat die het via PB doet..... Dat heb je nu eenmaal. :)

en zo is het........... ik vecht dingen echt in het openbaar uit...........

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:03

Deel gelezen maar snap eerlijk gezegd niet zo goed wat nou echt doorslaggevend was om deze man een OW te geven. Had 'm net zo goed per PB even kunnen waarschuwen of duidelijk te maken op wat in de ogen van het Boktbeheer wat uit de hand dreigde te lopen ipv gelijk met OW's te gooien.

En tevens vind ik dat er een aantal ernstig kritische (en bijna foutief kritische) leden op Bokt zitten die voornamelijk speuren naar onderwerpen en personen waar ze weer tegenaan kunnen trappen met hun uitgesproken mening over het rijtechnische gedeelte dat bij paarden komt kijken. Bah. Word er eerlijk gezegd nogal naar van.

Maar aan de andere kant vraag ik me ook af wat de beste MarcelDufour dagdelen te zoeken heeft op Bokt waar hij info verschaft aan bokkertjes. :o Gezien zijn achtergrond, hij vast genoeg heeft te doen. :D
Laatst bijgewerkt door smeetjoew op 25-02-10 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:04

pb's kun je doorsturen naar een mod.

wordt ook met spam gedaan

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:07

Dus..... wanneer gaat dit topic op slot :+