Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charlie_P schreef:Ik ben het deels wel met je eens. Maar soms kan ik die reacties ook wel begrijpen. Sommige topics zijn ook tenenkrommend en dan gaan als dierenliefhebber je haren recht overeind staan. Ik doel dan meer op topics over ernstig zieke dieren die nog geen da gezien hebben en dan op bokt om raad komen vragen bijvoorbeeld. Maar niets willen horen en alles aanvallend vinden.
Ik ben het dus deels met je eens, maar er zit ook een andere kant aan vind ik.
Lepeltje schreef:Ik denk dat het komt doordat het toch een soort van vrouwenforum is, en er zijn er toch elke dag een hoop ongesteld..![]()
Heb zelfs een keer een topic gezien waarin een mod een 12 jarig meisje de grond in trapte omdat haar foto's donker waren en het meisje had gezegd dat ze geen commentaar wilde.En t is natuurlijk makkelijk frustratie uitleven op een forum want er is toch niemand die je op je neus komt slaan als ze het zat zijn.
Chiqa schreef:Ik zit ook op mannenfora's over autos en techniek, wordt zelden tot nooit iemand belachelijk gemaakt.
BraveSpots schreef:Het is dan ook moeilijk om iemand te beschuldigen van het verwaarlozen of niet goed behandelen van een auto. Over levende wezens is er veel meer mee gemoeit imo.
Chiqa schreef:Lepeltje schreef:Ik denk dat het komt doordat het toch een soort van vrouwenforum is, en er zijn er toch elke dag een hoop ongesteld..![]()
Heb zelfs een keer een topic gezien waarin een mod een 12 jarig meisje de grond in trapte omdat haar foto's donker waren en het meisje had gezegd dat ze geen commentaar wilde.En t is natuurlijk makkelijk frustratie uitleven op een forum want er is toch niemand die je op je neus komt slaan als ze het zat zijn.
Weet wel zeker dat het door 'vrouwen' wordt veroorzaakt, wat een ingewikkelde wezens zijn dat zeg.
Ik zit ook op mannenfora's over autos en techniek, wordt zelden tot nooit iemand belachelijk gemaakt.
Komen ook jongens die nauwelijks nederlands kunnen laat staan in geschrift en hele suffe vragen stellen.
Iedereen wordt gewoon gelijk behandeld.
Kan bokt een voorbeeld aan nemen, daar wordt al gemutst als je wat taalfoutjes heb heb sommige bokkers al zien schrijven dat ze dan weigeren verder te lezen, de arrogantie.
Vind het steeds erger worden met name de laatste tijd.
koeky schreef:moet zeggen valt ook regelmatig op.
vaak als ik rijfoto's en filpjes heb gemaakt,en denk zal ik ze op bokt zetten?
denk ik nee doe toch maar niet,want dadelijk doe ik iets niet goed en krijg ik bokt over me heen,en nee daar maak ik geen topic voor,
ik sta open voor kritiek en tips,maar om iedereen over je heen te krijgen nee daar staat niemand op te wachten toch..?
KiWiKo schreef:koeky schreef:moet zeggen valt ook regelmatig op.
vaak als ik rijfoto's en filpjes heb gemaakt,en denk zal ik ze op bokt zetten?
denk ik nee doe toch maar niet,want dadelijk doe ik iets niet goed en krijg ik bokt over me heen,en nee daar maak ik geen topic voor,
ik sta open voor kritiek en tips,maar om iedereen over je heen te krijgen nee daar staat niemand op te wachten toch..?
joh gewoon doen!!!..........
Wat kan jou dat nou schelen wat bokt van jou vind
Chiqa schreef:FaberSmid schreef:Natuurlijk wij mannen zijn de heilige zichzelve, ga mezelf nu even veilig verstoppen.
Uitzonderingen bevestigen wel weer de regel FaberSmid, mss dat jij het daarom hier uit kan houden![]()
Vertel eens heb je tips?