Het valt me op dat mensen die twitter niet leuk vinden het ook echt NIET leuk vinden en het liefst hebben dat het afgeschaft wordt Waarom, en dan vooral het laatste? Laat het toch lekker voor de mensen die het wél leuk vinden.
Er zijn zat systemen/ programma's waar ik niets aan vindt en waar andere mensen bij zweren Geef mij maar twitter lekker snel van alles op de hoogte kunnen zijn en je kan ook nog snelle berichtjes aan vrienden sturen zonder dat het systeem vastloopt.
Tallout
Geplaatst: 21-02-10 13:49
Appelflapje schreef:
Haha, inderdaad! Het is ook zo makkelijk om op de hoogte te blijven van alles, zonder dat je hele artikelen moet lezen. Gewoon in 140 woorden het laatste nieuws (Nu.nl bijvoorbeeld).
Ik werk naast Nu.nl (zit 1 lage kast tussen) dus die volg ik niet eens
Ik snap echt helemaal niet wat twitter is, ik vind het alleen wel leuk om de tweets (jaaa ik weet hoe dat heet ) te volgen van de OS momenteel, ik weet alleen niet waar ik ze telkens zie Hoe zie je tweets terug op bokt dan?
Op bokt zijn het gewoon de voorpaginanieuwsdingen. Op twitter komt dan alleen de titel te staan met een link, zo kunnen wij twitteraars even vluchtig kiekn wat er gebeurd
Ik ben Lentemorgen op Twitter Twitter is vooral erg handig voor korte mededelingen. Voor langere dingetjes kun je het in een twurl = twitter link kwijt.
Je heb ook tweetlonger.com geloof ik, kan je hele verhalen typen en die stuurt het naar twitter, als je dan op de link klikt kan je het hele verhaal lezen
Chans
Geplaatst: 22-02-10 20:03
Ik kijk al uit naar een bokt twitter! Nu mis ik bv het voorpagina nieuws vaak en met een twitter kan ik het lekker (de hele dag) volgen.
Samiyah
Geplaatst: 22-02-10 23:18
Wat een goed idee! Leuk om te lezen dat ze hier mee bezig zijn
Ik ben trouwens Sophies_ op twitter! Mensen mogen me toevoegen, ik wil graag meer leuke mensen om te followen
Oonax
Geplaatst: 22-02-10 23:24
Unwritten schreef:
Senzafine schreef:
En wordt er dan ook aan de belgjes gedacht? Facebook? anders moet ik dat twittergedoe maar eens gaan bekijken
Twitter kan gekoppeld worden aan facebook dus een eventuele facebookpagina kan automatisch geupdate worden.