Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Hallo
Dochterlief heeft deze deken gekocht alleen nu staat hij niet zo mooi op haar paarden vandaar de verkoop.
Merk : Eskadron.
Kleur : De aparte kleur Marine/summer green.
Maat : L = 195
Staat : Ik heb alleen gepast.
Vraagprijs : Bieden vanaf 65 euro.
Bieden tot maandagavond 22.00
[ img ]
veel plezier bij het bieden.
Leanee schreef:Als ik iets te koop aanbiedt dan stuur ik altijd nog extra detail foto's op als mensen geinteresseerd zijn, ik stuur een pb als het geld binnen is, als het product verstuurd is en vraag of zij ook een pb willen sturen als het ontvangen is. Wel had ik pas dat ik een aantal bitten te koop had en er 2 of 3 tegelijk wou versturen, heb wel even moeten dubbel checken of het goede bit naar de goede persoon ging
Gelukkig heb ik ook nog nooit verkeerd/slechte spullen ontvangen.
Alane schreef:Waarom kunnen mensen niet gewoon eerlijk zijn, en vertellen dat iets gebruikt, misbruikt, beschadigd is?
Zodat een ieder zelf kan bepalen of hij/zij dan toch wil kopen/ruilen of niet.
Alja schreef:vervelend alane dat zoiets gebeurd maar snap ook niet zoals in je eerste bericht staat dat mensen het zover laten komen dat er een rechtzaak aan te pas komt
CalvinM schreef:De staat waarin de deken verkeerde toen hij bij mij kwam was alles behalve nieuw te noemen. De deken was smerig aan de binnenkant, duidelijk al een aantal keren gewassen en zelfs gekrompen. Ik heb hierop naar je dochter toe gereageerd, zij deed er een beetje lacherig over en vertelde dat hij op haar 'smeerpoets' gelegen had. Ik heb hier verder geen probleem van gemaakt, tsjah jammer, maar dat risico loop je als je via een foto koopt. Maar als ik dan dit topic van jou zie, schiet me dat behoorlijk in het verkeerde keelgat!
Dus nee.. foto's lijken niet altijd op de werkelijkheid, maar verbeter de wereld, begint bij jezelf!
lonnie schreef:het gaat off topic, maar ik wil heel even reageren op het dralon gebeuren. Nameijk de navy/sumergreen is van een veel oudere collectie dan de lavendel deken. De oudere collectie valt een stuk kleiner uit....mijn paard pastte daarvan 195 heel goed (L dus) terwijl dat sinds de nieuwere collecties veel te groot is, ze past nu een M