Terugkerende advertenties

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:50

Ik snap je punt. :j
Zag net ook een advertentie voorbij komen van iemand die haar spullen (dezelfde) alweer aanbood.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:57

Het gaat me er ook niet om dat er dingen staan die me niet interesseren, zou een perfecte wereld zijn als er alleen dingen te koop zijn die ik leuk vind :') .
Maar als iemand er vorige week geen interesse in had heeft die het de week er op ook niet. Wacht dan een paar weken en probeer het op nieuw, de kans op een nieuwe frisse kijk en andere mensen is dan groter dan wanneer je mensen er keer op keer mee verveeld.

Maar het gaat mij ook vooral om de commerciele advertenties, die gewone kijk ik zelf al zelden meer, gebruik daarvoor de zoekfunctie wel. Maar op commercieel zie je elke week weer dezelfde dingen aangeboden worden en van de 10 nieuwe advertenties zijn er misschien 2 die écht nieuw zijn. De eemalige leuke nieuwe aanbiedingen worden bedolven onder de telkens weer terugkerende zelfde prullaria. Als je zo graag wilt opvallen doe het dan in positieve zin en neem een banner, bereik je ook nog een groter publiek mee.

Gewoon maar hopen dat het nieuwe EA er snel komt, want wat dat ook gaat worden, een grote verbetering zal het vast en zeker zijn :Y) .

Wendy15

Re: Terugkerende advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:59

Maar wie zegt dat elke week diezelfde mensen het topic bekijken? :)
Sommige mensen lopen alle advertenties na, maar er zijn imo ook zattt mensen die af en toe eens een blik werpen op EA. En als er net toevallig wél iemand kijk die interesse heeft in iets dat je te koop hebt is dat natuurlijk mooi meegenomen :)

Banners kijk ik dus juist weer niet naar :)
Maar kan me er ook niet druk om maken dat ze er staan :))

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:01

Wendy15 schreef:
Maar je kunt die advertentie dan toch ook gewoon niet aanklikken? :P Je hoeft het toch niet allemaal weer door te kijken enzo als het je niet interesseert wat diegene te koop heeft? :+

Dat vind ik heel knap gezegt van jou. Vaak zijn het namelijk ook andere titels en ik onthou echt niet alle namen van de desbetreffende personen hoor. Jij wel?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:04

Naja dan klik je het een keer aan, en als je ziet dat het hetzelfde is klik je het weer weg :+
En als het allemaal zo vervelend en irritant is... Je hoéft toch niet op EA te kijken? :D Verder is er ook nog bijvoorbeeld marktplaats en ebay enzo ;)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:08

Nee ik HOEF niet te kijken, maar wat jij nu dus zegt is dat ik maar niet moet kijken omdat het mij irriteert? Dat is dan toch mijn zaak?

Als een titel mij aanspreekt kijk ik en dan hoef ik nog niet eens opzoek te zijn.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:14

Dus iedereen die z'n spulletjes wil verkopen mag niet meer elke week een advertentie plaatsen, wat mag volgens de boktregels, omdat jij je daar aan irriteert? :D Moet toch niet gekker worden :))

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:14

Waar heb ik gezegd dat het niet mag? :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:15

Je hebt niet gezegd dat dat niet mag, maar je valt er wel over, dus komt op hetzelfde neer imo :D

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:16

Nee hoor ik zeg alleen dat ik me er aan irriteer wat iemand anders doet moet hij/zij zelf weten. ;)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:17

:)) Ok :)

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:46

Kan het goed begrijpen :)) Zit ook weleens lekker advertenties te snuffelen, kom je weer hetzelfde paard tegen :+ Daar is echt geen lol meer aan.. Doe dan in ieder geval om de week plaatsen!

Maflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 20:40

IcePrincess schreef:
Het gaat me er ook niet om dat er dingen staan die me niet interesseren, zou een perfecte wereld zijn als er alleen dingen te koop zijn die ik leuk vind :') .
Maar als iemand er vorige week geen interesse in had heeft die het de week er op ook niet. Wacht dan een paar weken en probeer het op nieuw, de kans op een nieuwe frisse kijk en andere mensen is dan groter dan wanneer je mensen er keer op keer mee verveeld.

Daarom zou ik er ook een tijdje mee wachten en het ergens anders proberen!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 21:22

Maflingertje schreef:
Ik zie regelmatig advertenties terugkeren bij [EA] waarin iedere keer hetzelfde wordt aangeboden. En dan niet 1 of 2 keer, maar iedere keer dat de advertentie opnieuw geplaatst mag worden. Ligt het aan mij of hebben deze mensen de spreekwoordelijke "plaat voor hun hoofd" en willen ze niet snappen dat hetgeen dat wordt aangeboden niet "interessant" (genoeg) is?

Ik verkoop regelmatig spulletjes op EA en ook regelmatig heb ik dat de ene week weinig belangstellende zijn en de week erna juist weer meer. En door je spullen regelmatig op EA en MP aan te bieden verkoop je het ook sneller, want dat is nu eenmaal je doel.

Zoals eerder gezegd, het ligt er maar net aan wanneer de koper jouw advertentie bekijkt.

Ik kan mij er dus niet zo aan ergeren dat ik ze zo vaak voorbij zie komen.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 14:24

Als je niet naar de advertentie wilt kijken, kijk je lekker niet, wat jij wilt, toch?

Wat ik irritant vind op commercieel is dat je niet weet wie er bedrijfsmatig of particulier iets aan biedt.
Daar zit voor de koper verschil in, maar dat niet alleen, ik als verkoper merk ook dat doordat alles door elkaar staat, de koper ook niet weet bij wie hij/zij nu wat koopt.
Dat mag van mij wel veranderen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 16:40

vind het heel logisch dat je dingen vaker plaats, waar de eene week geen behoefte aan is kan natuurlijk zo veranderen..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 18:03

Ik ben schuldig. In een week tijd is mijn topic gezakt naar pagina weet ik veel hoeveel. Ik kijk zelf over het algemeen ook enkel de eerste 2 pagina's en er zijn er genoeg die hetzelfde doen. Wat houdt mij dan tegen om na een week dezelfde spullen weer aan te bieden? Vreemd genoeg blijf ik vragen krijgen, en dan steeds weer van andere bokkers, dus die hebben mijn topic dan eerder niet gezien.
Volgens de regels mag het, dus ik zie het probleem niet