Zag net ook een advertentie voorbij komen van iemand die haar spullen (dezelfde) alweer aanbood.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wendy15 schreef:Maar je kunt die advertentie dan toch ook gewoon niet aanklikken?Je hoeft het toch niet allemaal weer door te kijken enzo als het je niet interesseert wat diegene te koop heeft?
IcePrincess schreef:Het gaat me er ook niet om dat er dingen staan die me niet interesseren, zou een perfecte wereld zijn als er alleen dingen te koop zijn die ik leuk vind.
Maar als iemand er vorige week geen interesse in had heeft die het de week er op ook niet. Wacht dan een paar weken en probeer het op nieuw, de kans op een nieuwe frisse kijk en andere mensen is dan groter dan wanneer je mensen er keer op keer mee verveeld.
Maflingertje schreef:Ik zie regelmatig advertenties terugkeren bij [EA] waarin iedere keer hetzelfde wordt aangeboden. En dan niet 1 of 2 keer, maar iedere keer dat de advertentie opnieuw geplaatst mag worden. Ligt het aan mij of hebben deze mensen de spreekwoordelijke "plaat voor hun hoofd" en willen ze niet snappen dat hetgeen dat wordt aangeboden niet "interessant" (genoeg) is?