Oehh,, de prins op het witte paard komt ie op haar afgaloperen, en dan kukelt ie dr vanaf, nee grapje
Sunnda
Geplaatst: 05-02-10 22:29
TS: ik vind het een super idee en weet zeker dat je vriendin heel blij met je zal zijn. waneer ga je het haar bekend maken?
hippologic: hij kan honderd vrienden zijn
HCRanch
Geplaatst: 05-02-10 22:29
hmmm mijn vent is geen 21 jammer
leuke verassing en hoe pak je het verder aan? Plomp verloren opstappen en zo wegrijden hihi wat zal ze verbaasd zijn
_Caitje__
Geplaatst: 05-02-10 22:30
Loolotte schreef:
Oehh,, de prins op het witte paard komt ie op haar afgaloperen, en dan kukelt ie dr vanaf, nee grapje
Whahaha, toch maar heel goed oefenen met het rijden!! En wis je geschiedenis van je computer, anders weet ze het straks alsnog
PoelieWoelie
Geplaatst: 05-02-10 22:31
Waarom allemaal zo achterdochtig?
TS wil zijn vriendin verrassen door vanuit het niets in haar bijzijn op het paard te stappen en op een miraculeuze wijze erin slaagt om erop te blijven zitten. TS wil graag meer weten over paarden en misschien nog wat tips voor het rijden, dus heeft hij zich aangemeld op dit paardenforum (wat ondanks dat het het grootste paardenforum waarschijnlijk ook de meest unanieme is). Ts wil dus niet dat vriendin erachter komt dus gaat hij geen antwoord geven op vragen die kunnen verklappen wie hij is. Zo moeilijk is het niet!
Mri
Geplaatst: 05-02-10 22:33
Kokopelli schreef:
hmmm mijn vent is geen 21 jammer
leuke verassing en hoe pak je het verder aan? Plomp verloren opstappen en zo wegrijden hihi wat zal ze verbaasd zijn
Simpel toch? Vriendinnetje verrassen met een strandritje wat je voor haar hebt georganiseerd. Dinnetje dumpen in de stallen, zelf snel snel omkleden en op het moment dat iedereen op moet stappen doodleuk met paard in de hand en in rijkleding aan komen lopen