[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin Januari

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 23:19

lindake schreef:
Om even in te gaan op de onduidelijkheden met betrekking tot RT-HAW.

Het klopt dat er verschillende ITP fora zijn om alles een beetje gesplitst te houden. Dressuurruiters, recreatieruiters,... kunnen terecht op RIJ-ITP, western ruiters op WN-ITP etc... Om even op WN-ITP in te gaan, het klopt dat daar enkel werkfoto's geplaatst mogen worden, en dit blijft ook zo behouden.

Echter gelden er op RT-HAW andere regels dan op de overige ITP fora. Zo dient de openingspost te voldoen aan een aantal regels en moeten de reacties die op RT-HAW geplaatst worden opbouwende werktechnische commentaar bevatten.

Op dit moment merken wij als er bijvoorbeeld menfoto's of longeerfoto's, etc worden geplaats er heel wat mensen denken dat dit op de ITP fora moet. Echter, als de openingspost voldoet aan de regels van RT-HAW en de TS als doel heeft om enkel werktechnisch commentaar te krijgen, dan mag dit ook op RT-HAW. RT-HAW is er namelijk niet alleen voor de dressuurruiters maar voor alle ruiters.

Kweenie hoor, maar jullie maken het er volgens mij op deze manier juist alleen maar onduidelijker op.

Kleine tip van iemand die hele dagen met regels werkt... als je regels maakt, houd je er dan aan. Maar maak geen nieuwe regels om de ongewenste effecten van de regels op te lossen. Dat werkt namelijk nooit naar behoren en maakt de boel alleen maar nodeloos ingewikkeld.
Als een regel niet goed werkt, dan pas je hem aan. Als mensen zich niet aan de regels houden, dan handhaaf je ze...

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 12:29

Bedankt weer, ik ben helemaal up to date +:)+

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 17:35

Jeeej, eindelijk een
centerfunctie

op bokt!
(test maar meteen even)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:31

zodiacje schreef:
Weet ik eindelijk hoe ik mn foto's in het midden krijg, jippie! :D

Maar ook aan de rechterkant is geen probleem meer :D
Afbeelding

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:49

oh?

:))

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:25

Wendy schreef:
Kweenie hoor, maar jullie maken het er volgens mij op deze manier juist alleen maar onduidelijker op.

Kleine tip van iemand die hele dagen met regels werkt... als je regels maakt, houd je er dan aan. Maar maak geen nieuwe regels om de ongewenste effecten van de regels op te lossen. Dat werkt namelijk nooit naar behoren en maakt de boel alleen maar nodeloos ingewikkeld.
Als een regel niet goed werkt, dan pas je hem aan. Als mensen zich niet aan de regels houden, dan handhaaf je ze...

Op alle ITP-fora geldden dezelfde regels, en die regels gelden al vanaf het begin. Er is nu helemaal geen wijziging in de regels gekomen. Er wordt hier alleen nog maar even benadrukt dat RT-HAW niet alleen voor dressuur is maar voor alle disciplines. We benadrukken het alleen maar omdat er tems kwamen op de niet-dressuur topics, bokkers dachten dat deze topics hier niet mochten staan. Maar vanaf het begin dat de nieuwe regels van RT-HAW ingevoerd zijn mogen alle disciplines erop, mits het topic maar voldoet aan de regels.