Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snader schreef:Jij hebt je postcode niet ingevuld, dus je hoeft je geen zorgen te maken.
Vind het altijd wel interessant om te zien waar mensen wonen.

Dat is imo niet echt schokkend
Of ben ik te ver doorgestudeerd
Sammie schreef:Erm.. ik begrijp de ophef niet zo
Postcode wordt voor de TNT al heel lang gebruikt om post te bezorgen. Hebben ze enkel nog je huisnummer nodig. Lijkt mij dus logisch dat je met (het geven van) een postcode zo de straat (van die persoon) kan vindenDat is imo niet echt schokkend
Sammie schreef:Postcode wordt voor de TNT al heel lang gebruikt om post te bezorgen. Hebben ze enkel nog je huisnummer nodig. Lijkt mij dus logisch dat je met (het geven van) een postcode zo de straat (van die persoon) kan vindenDat is imo niet echt schokkend

Googlemaps werkt op postcode's
Maar dat mag niemand zien hoor..
Dat je vervolgens met simpel zoekwerk er alsnog achter kan komen omdat mensen uitgebreid verhaal doen over waar ze graag rijden en met wie en dat ze misbruikt zijn door X in stad Y, ruzie hebben met J en K over zus of zo of dat ze elke zaterdagmorgen een wip maken met Z, na de wekelijkse boodschappen gedaan te hebben in de gezellige buurtsuper waar de oude meneer van Dalen zo altijd vriendelijk goedemorgen zegt....