Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karl66 schreef:Op het moment dat het gebruikt wordt om andere bokkers uit de tent te lokken en je er al op aangesproken bent, dan loop je kans op een OW. We kunnen natuurlijk wachten tot andere mensen daar te sterk op gaan reageren en die dan een OW geven, maar dan kan je beter bij voorbaat de veroorzaker aanspreken.
Jantje, Bea of Bartje of een Sjefke in een heel andere context, heeft hier dus ook niks mee te maken. Het heeft ook niks met een nieuwe regel te maken, het gaat hier om de algemene regel dat je met respect voor de andere bokkers discussieert. De reden waarom er hier niet voor gekozen is om het alleen per PB af te handelen is om aan de andere bokkers te laten zien dat wij het gezien hebben en dat de persoon al aangesproken is. Waarmee er voor de andere bokkers ook geen excuus meer is om er op door te blijven gaan.
Adil18 schreef:Karl66 schreef:Op het moment dat het gebruikt wordt om andere bokkers uit de tent te lokken en je er al op aangesproken bent, dan loop je kans op een OW. We kunnen natuurlijk wachten tot andere mensen daar te sterk op gaan reageren en die dan een OW geven, maar dan kan je beter bij voorbaat de veroorzaker aanspreken.
Jantje, Bea of Bartje of een Sjefke in een heel andere context, heeft hier dus ook niks mee te maken. Het heeft ook niks met een nieuwe regel te maken, het gaat hier om de algemene regel dat je met respect voor de andere bokkers discussieert. De reden waarom er hier niet voor gekozen is om het alleen per PB af te handelen is om aan de andere bokkers te laten zien dat wij het gezien hebben en dat de persoon al aangesproken is. Waarmee er voor de andere bokkers ook geen excuus meer is om er op door te blijven gaan.
Dan moeten jullie Modjes eens wat gaan doen aan jullie manier van omschrijvenZoals jij het zegt wordt het al weer heel erg anders, hoewel ik me afvraag hoe je wilt controleren dat iemand 'Sjefke' zegt om een ander uit de tent te lokken. Maar puur en alleen een OW omdat je Sjefke zegt....Nee, dan is Bokt heeeeeeeeeeul erg fout bezig...!
Karl66 schreef:Op het moment dat het gebruikt wordt om andere bokkers uit de tent te lokken en je er al op aangesproken bent, dan loop je kans op een OW. We kunnen natuurlijk wachten tot andere mensen daar te sterk op gaan reageren en die dan een OW geven, maar dan kan je beter bij voorbaat de veroorzaker aanspreken.
Miss_Malfoy schreef:Adil18 schreef:Ik ga een proces aanspannen tegen iedereen die mij Aldi noemde i.p.v. Adil...
Aah komop je heet adil en komt uit duitsland, dat vraagt erom.![]()