Shadow0 schreef:Yvonniej schreef:Tegenwoordig mag je bijna niks meer, rellen om mensen die hun paard een keer een trap verkopen als hij het verdient. etc etc
Het is alleen opmerkelijk: dat soort dingen worden door gebruikers gedaan en niet door het beheer. Het is nogal dubbel - van de ene kant is de kritiek dat het beheer te streng is en dat beheer/mods veel minder zouden moeten ingrijpen, aan de andere kant is de kritiek dat er teveel reacties zijn die niet bevallen - maar de enige manier om daar als beheer wat aan te doen is ingrijpen.
Wat verwacht je dan precies?
(Btw, ik vind er verder weinig grappigs aan om iemand 'van de planeet' te wensen. Is een beetje beschaving teveel gevraagd? Hoe zou je het vinden om te lezen dat iemand dat over je schrijft? En vooral in het licht van allerlei bedreigingen, van televisiepresentatoren tot sportmensen tot politici... Mensen gaan dit veel te gewoon vinden, haha, grappig. Maar ik vind het dus niet echt grappig, alleen maar heel laf.)
Inderdaad, volledig met je eens! Gebruikers maken het soft, niet het beheer. Alleen heeft men dat gewoon niet door.
Ik schrok eerst ook wel van de reactie die aangaf Bart naar een andere planeet te wensen, best bedreigend inderdaad. Maar ik denk dat we het maar als een grapje moeten zien...