Wat ik nu toch tegenkom!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-10 12:49

Shadow0 schreef:
Yvonniej schreef:
Tegenwoordig mag je bijna niks meer, rellen om mensen die hun paard een keer een trap verkopen als hij het verdient. etc etc

Het is alleen opmerkelijk: dat soort dingen worden door gebruikers gedaan en niet door het beheer. Het is nogal dubbel - van de ene kant is de kritiek dat het beheer te streng is en dat beheer/mods veel minder zouden moeten ingrijpen, aan de andere kant is de kritiek dat er teveel reacties zijn die niet bevallen - maar de enige manier om daar als beheer wat aan te doen is ingrijpen.
Wat verwacht je dan precies?

(Btw, ik vind er verder weinig grappigs aan om iemand 'van de planeet' te wensen. Is een beetje beschaving teveel gevraagd? Hoe zou je het vinden om te lezen dat iemand dat over je schrijft? En vooral in het licht van allerlei bedreigingen, van televisiepresentatoren tot sportmensen tot politici... Mensen gaan dit veel te gewoon vinden, haha, grappig. Maar ik vind het dus niet echt grappig, alleen maar heel laf.)

Inderdaad, volledig met je eens! Gebruikers maken het soft, niet het beheer. Alleen heeft men dat gewoon niet door.

Ik schrok eerst ook wel van de reactie die aangaf Bart naar een andere planeet te wensen, best bedreigend inderdaad. Maar ik denk dat we het maar als een grapje moeten zien...

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:51

:D wat een lol :+ gebeurt op ieder forum.
maak me er niet druk om

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:52

mijn ervaring is dat de modjes wel erg fanatiek zijn om topics te sluiten, maar als je contact met ze opneemt en het bespreekt dat je waanzinnig ver komt. Ik heb al twee topics heropend gekregen omdat we het erover hadden gehad. Dus Modjes zijn serieus actief, maar diegene die ik tegen ben gekomen waren ook ontzettend eerlijk en meewerkend. Dus het ligt misschien ook een beetje eraan hoe je ermee omgaat. Als je wat respect toont dan kan je respect terug verwachten, maar als je gelijk in de verdediging springt dan kan je dat van andere ook verwachten.

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:54

Och schitterend zeg!

Ik vind het wel dikke humor dat ze zo over bokt praten.

Als je bokt niks vindt blijf je toch lekker weg. Maar echt loslaten kunnen ze bokt dus niet!

haha :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-10 12:56

LecyTinker schreef:
mijn ervaring is dat de modjes wel erg fanatiek zijn om topics te sluiten, maar als je contact met ze opneemt en het bespreekt dat je waanzinnig ver komt. Ik heb al twee topics heropend gekregen omdat we het erover hadden gehad. Dus Modjes zijn serieus actief, maar diegene die ik tegen ben gekomen waren ook ontzettend eerlijk en meewerkend. Dus het ligt misschien ook een beetje eraan hoe je ermee omgaat. Als je wat respect toont dan kan je respect terug verwachten, maar als je gelijk in de verdediging springt dan kan je dat van andere ook verwachten.

Ik denk dat ook veel topics op slot gaan doordat er geTeMt wordt...
Zo had ik van de week in een topic van mij een reactie die ik als spam op heb gevat. Getipt en is meteen verwijderd. Ben ik heel erg blij om.
Ik denk dat het beheer van bokt het geweldig geregeld heeft, in tegenstelling tot op andere fora. Ik zag ook een 'zeurtopic' over Bokt op Cavaletti, althans, zo noemde een Mod het, en die sloot het topic, zeuren over bokt was niet nodig vond zij. Dat vind ik heel erg netjes!
Hoe minder toezicht, hoe makkelijker het is om te rellen... En blijkbaar geeft rellen toch wel een kick...

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 13:01

haha _O- :')

echt levenloos

Samurai

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 13:06

Hebben jullie ook naar de datum gekeken? Volgens mij zijn die vrij oud...

Janine1990

Re: Wat ik nu toch tegenkom!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-10 13:07

Nee hoor, de laatste is op 11 januari geplaatst ;)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 13:12

Getsie, dat fokt.nl lijkt wel heel erg op bokt. Zelfde lay out en rubrieken en alles. Waarom is dat opgericht dan als het bijna hetzelfde is als bokt, vraag ik me af?

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 13:15

veel mensen van bokt zitten daar ook geloof ik

__AM

Re: Wat ik nu toch tegenkom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 13:16

Hahha, hilarisch! :))

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 13:18

Wat raar zeg, dat ze een ander forum gebruiken om zo te roddelen en 'bedreigingen' te doen. Waarschijnlijk erg veel opgekropte frustraties die er nu uitkomen.

Op zich zit er een kern van waarheid in. Open een topic over je paard, en er is altijd 20-90% van de leden die je uitmaakt voor je reinste dierenmishandelaar. Maar dit valt inderdaad niet te wijten aan het beheer op bokt, vind ik, wel aan de mentaliteit die de gebruikers onderling hebben 'bedacht'. Iedereen wil het beste voor zijn/haar paard en er is vast niemand die 's morgens vroeg zijn bed uit stapt met de gedachte: Vandaag ga ik eens lekker mijn paard mishandelen. En dat is het punt wat volgens mij nog wel eens vergeten wordt. :)

Verder vind ik bokt een enorm fijn forum, al kom ik op sommige plekken wat meer dan op andere, en al klik ik sommige topics al weg na de eerste 3 reacties gelezen te hebben. Gelukkig kan dat ook, in plaats van op andere fora je gal spuien over bokt. :)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 13:48

Het kan zijn dat het op een ander forum toegestaan is andere mensen en fora te bespreken, het kan ook gewoon zijn dat dat topic door hun moderators niet gezien is. Op Bokt is het in ieder geval niet de bedoeling om andere fora en mensen te bespreken, hier dus een slotje.