Je ziet al snel wat voor niveau het is als je de titel ziet. Dus het is ook een beetje selecteren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daisies schreef:Ja maar dan is het ook geen M vind ik
Je ziet al snel wat voor niveau het is als je de titel ziet. Dus het is ook een beetje selecteren
DL_ schreef:edit;Wat mij nou leuk lijkt is een HAW waar een soort 'team' verzameld is van bokkers met verstand van zaken welke hun mening geven over de getoonde foto's. En dan met mensen in dat team die hun sporen hebben verdiend in de paardensport en met ieder hun eigen insteek in het rijden. Bijvoorbeeld iemand die vooral jonge paarden opleid/zadelmak maakt om commentaar te geven op het jonge spul, iemand die vooral op hoog niveau rijd om tips te geven voor de fijne kneepjes, iemand die heel veel weet van houding en zit etc.
Een team met kundige mensen, onderbouwd commentaar met tips waar je beter van wordt!
Uiteraard dan ook eisen stellen aan de te plaatsen topics, een minimaal aantal foto's en kwaliteitseisen aan de foto's, zodat er ook degelijk, kundig en onderbouwd comentaar gegeven kan worden.
edit 2: en dan vooral niet een te klein team, dus geen team van een man of 10, maar wel ruim genomen. Een stuk of 50 mensen ofzo, zodat ze elkaar aan kunnen vullen en er misschien een keer een interessante, fijne discussie ontstaat waar je ook iets aan hebt en waar de ts (e.a. geinteresseerden) ook daadwerkelijk wijzer van worden. Dus een soort kennisbank!
Yess schreef:DL_ schreef:edit;Wat mij nou leuk lijkt is een HAW waar een soort 'team' verzameld is van bokkers met verstand van zaken welke hun mening geven over de getoonde foto's. En dan met mensen in dat team die hun sporen hebben verdiend in de paardensport en met ieder hun eigen insteek in het rijden. Bijvoorbeeld iemand die vooral jonge paarden opleid/zadelmak maakt om commentaar te geven op het jonge spul, iemand die vooral op hoog niveau rijd om tips te geven voor de fijne kneepjes, iemand die heel veel weet van houding en zit etc.
Een team met kundige mensen, onderbouwd commentaar met tips waar je beter van wordt!
Uiteraard dan ook eisen stellen aan de te plaatsen topics, een minimaal aantal foto's en kwaliteitseisen aan de foto's, zodat er ook degelijk, kundig en onderbouwd comentaar gegeven kan worden.
edit 2: en dan vooral niet een te klein team, dus geen team van een man of 10, maar wel ruim genomen. Een stuk of 50 mensen ofzo, zodat ze elkaar aan kunnen vullen en er misschien een keer een interessante, fijne discussie ontstaat waar je ook iets aan hebt en waar de ts (e.a. geinteresseerden) ook daadwerkelijk wijzer van worden. Dus een soort kennisbank!
Dit vind ik ook echt een super goed idee.
Chris schreef:zap schreef:En wat krijg je dan? Een HAW waar slechts een beperkt aantal mensen kunnen/mogen reageren...
JaEn dan in RIJ-ITP waar wel iedereen mag reageren. Is imo een goed idee!
zap schreef:[edit] ik denk juist dat je op deze manier meer onzintopics krijgt. Topics van mensen die willen weten wat een ander ervan vindt omdat ze het wel leuk vinden om 'goed' commentaar te krijgen...nog meer werk...nog meer 'moeten' reageren van 'het team' en nog meer modwerk.....
Daisies schreef:Klopt, maar zulke reacties als waarom rijd je met sporen zijn toch ook geen zinnige reacties? Er worden zoveel onzinnige reacties gegeven, dat moet je maar voor lief nemen denk ik
Urielle schreef:Ik zie idd ook wel leuke foto's voorbij komen van jonge meiden die serieus bezig zijn dus die leeftijdsgrens zie ik ook niet zo zitten. Het zal ook wel zijn waar je interesse naar uitgaat, ik heb gewoon weinig interesse in manegeruiters die misschien best goed rijden maar waar het er totaal niet uitkomt op een stijf manegepaard die zichzelf spaart om zijn rondjes vol te kunnen houden en ik heb ook helemaal niks met het zoveelste topic van een tinker die met touwhalster zonder zadel gereden wordt. Topics van sportruiters zijn er niet zoveel meer vind ik, op zijn hoogst met de jonge paarden die net ingereden worden maar weinig M/Z plus meer.
Berdien schreef:Het zijn juist dit soort vooroordelen die er voor zorgen dat de kwaliteit achteruit gaat. Foto's van een goede manegeles kunnen net zo leerzaam of goed zijn als iemand die privéles heeft met een eigen Jazz-nakomeling. Maar als iedereen op de titel met Pietje (v. Jazz) @ privéles afvliegt, en daardoor Blacky @ manegeles overslaat want dat is maar een manegepaard.. aan wie ligt dat? Aan Blacky of de gebruikers die zich te goed voelen om onderbouwd commentaar op een manegeles te geven?