Bodywarmers mogen enkel te paard gedragen worden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 22:23

smokey17 schreef:
Ja zo typisch idd... je moet zelf maar uitzoeken wat je fout gedaan hebt...

He bah, eigen verantwoordelijkheid. Dat vind ik ook maar niks hoor :\

Citaat:
Bij mijn advertentie was het mij ook niet geheel duidelijk aangezien de vorige advertenties met dezelfde kleding(en bodywarmers) niet verwijdert is...

Heb je al geprobeerd dit op een gewone, open manier te vragen?

Citaat:
Ik haal de hele tijd scapa aan, omdat die op beide fora geplaatst mag worden.... jullie willen per se een lijn trekken. Dan moet je ook een echte lijn zetten. Niet een beetje meten met 2 maten.

Ik geloof niet dat de mods nou zo per se een lijn willen trekken omdat ze dol zijn op lijntjes trekken, maar omdat wij, de gebruikers, het fijn vinden dat de chaos van EA in elk geval een heel klein beetje in bedwang wordt gehouden. En waarom? Omdat de gebruikers die verantwoordelijkheid (om de boel overzichtelijk te houden) ZELF niet nemen!

Ik geloof niet dat de adverteerders beseffen hoe verschrikkelijk gunstig het is dat je op Bokt geheel gratis mag adverteren en dat er zelfs nog moeite gedaan wordt om te bemiddelen bij problemen met de afhandeling! Mods stoppen daar uren van hun tijd in en de gebruikers nemen vaak nog niet de moeite om de regels op z'n minst even te bekijken.
Ik denk dat iedereen die een advertentie plaatst blij moet zijn dat er niet een heel groot slot op komt.

Jullie willen iets adverteren, dan kun je ook best de moeite nemen om dat correct te doen. En zo verschrikkelijk ingewikkeld is dat niet.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 22:38

Shadow0 schreef:
smokey17 schreef:
Ja zo typisch idd... je moet zelf maar uitzoeken wat je fout gedaan hebt...

He bah, eigen verantwoordelijkheid. Dat vind ik ook maar niks hoor :\

Citaat:
Bij mijn advertentie was het mij ook niet geheel duidelijk aangezien de vorige advertenties met dezelfde kleding(en bodywarmers) niet verwijdert is...

Heb je al geprobeerd dit op een gewone, open manier te vragen?

Citaat:
Ik haal de hele tijd scapa aan, omdat die op beide fora geplaatst mag worden.... jullie willen per se een lijn trekken. Dan moet je ook een echte lijn zetten. Niet een beetje meten met 2 maten.

Ik geloof niet dat de mods nou zo per se een lijn willen trekken omdat ze dol zijn op lijntjes trekken, maar omdat wij, de gebruikers, het fijn vinden dat de chaos van EA in elk geval een heel klein beetje in bedwang wordt gehouden. En waarom? Omdat de gebruikers die verantwoordelijkheid (om de boel overzichtelijk te houden) ZELF niet nemen!

Ik geloof niet dat de adverteerders beseffen hoe verschrikkelijk gunstig het is dat je op Bokt geheel gratis mag adverteren en dat er zelfs nog moeite gedaan wordt om te bemiddelen bij problemen met de afhandeling! Mods stoppen daar uren van hun tijd in en de gebruikers nemen vaak nog niet de moeite om de regels op z'n minst even te bekijken.
Ik denk dat iedereen die een advertentie plaatst blij moet zijn dat er niet een heel groot slot op komt.

Jullie willen iets adverteren, dan kun je ook best de moeite nemen om dat correct te doen. En zo verschrikkelijk ingewikkeld is dat niet.

Euhmmmmm hoe moet ik in godsnaam weten dat er iets mis is mijn advertentie als hij er al eerder zonder problemen op gestaan heeft.

3 keer de regels door gelezen en er staat nergens WELKE merken WAAR moeten staan.

Alleen dat ruitergerelateerde dingen bij e.a. alles voor ruiters moet staan.

Hoe moet ik ik godsnaam weten dat een standaard kledingstuk te koop in elke kleding winkel ineens alleen door ruiters gedragen mag worden omdat er toevallig een paardenmerkje op staat?

Dat slaat toch nergens op???

Er worden meeeer dan zat advertenties geplaatst waarin duidelijk niet aan de regels word voldaan.

In mijn geval klopt dit gewoon niet.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 22:48

smokey17 schreef:
3 keer de regels door gelezen en er staat nergens WELKE merken WAAR moeten staan.

Alleen dat ruitergerelateerde dingen bij e.a. alles voor ruiters moet staan.

Ik vind de gedachtengang dat bodywarmers 'ruitergerelateerd' zijn heel goed te verdedigen, maar afgezien daarvan: je weet het nu.
Hoewel er veel gevraagd wordt om de perfecte regels, gaan ze niet komen. Je kunt geen altijdkloppende scheiding maken. Soms wordt er dan gewoon ouderwets een knoop doorgehakt, zoals nu. Je wordt niet vervolgd omdat je advertentie verkeerd geplaatst was, we staan niet met brandende fakkels en hooivorken op de stoep, je krijgt er niet eens een OW voor als je over het algemeen nette advertenties plaatst en zelfs als je een OW krijgt heeft dat in eerste instantie geen gevolgen. Kortom: er is niks aan de hand. Je moet alleen even ctrl-C ctrl-V naar een nieuwe advertentie. En that's it.

Citaat:
Er worden meeeer dan zat advertenties geplaatst waarin duidelijk niet aan de regels word voldaan.

Ik vind dat iedereen boven de 7 jaar te oud is voor 'jamaarzullie'-argumenten.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 22:52

Shadow0 schreef:
Citaat:

Ik vind dat iedereen boven de 7 jaar te oud is voor 'jamaarzullie'-argumenten.

Huh... er kwam een heel stuk tekst daarachteraan.... ...waar is de smiley gebleven die zich op zijn hoofd krabt?

Mijn multitask vermogens worden minder. of ik word seniel

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 22:57

Maar goed, gooi topic maar op slot..

Ik kan banketstaaf als brugman..... maar mijn gelijk zal ik nooit krijgen in de boktbureaucratie.

Simpele tip: zet in de regels dat paardenmerken niet in overig mogen worden aangeboden.

Stel je voor dat een niet ruiter in paardenmerken loopt.... of nog erger: een ruiter in zijn vrije tijd.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 22:58

Gaan mensen speciaal zoeken voor dingen dan? Dan gebruiken de meeste wel een zoekfunctie, toch? Soms gaan mensen NIET gericht op zoek en zien een bodywarmer en kopen het OMDAT ZE HET MOOI VINDEN en niet omdat het het merk is wat ze zoeken of zo..

Smokey: helemaal met je eens!

Oscar
Forumcoördinator

Re: Bodywarmers mogen enkel te paard gedragen worden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 23:01

Klopt, zo heb ik ook eens een schitterende zilverkleurige vaas gevonden op een advertentiesite in de rubriek 'vrachtwagens'.
Het kan dus wel, maar dat wil nog niet zeggen dat de bloemenvaasjes daarna standaard in de rubriek vrachtwagens geplaatst moeten worden ;)

De TS heeft antwoord op haar vraag, dan doen we hier een slotje.