smokey17 schreef:Ja zo typisch idd... je moet zelf maar uitzoeken wat je fout gedaan hebt...
He bah, eigen verantwoordelijkheid. Dat vind ik ook maar niks hoor

Citaat:Bij mijn advertentie was het mij ook niet geheel duidelijk aangezien de vorige advertenties met dezelfde kleding(en bodywarmers) niet verwijdert is...
Heb je al geprobeerd dit op een gewone, open manier te vragen?
Citaat:Ik haal de hele tijd scapa aan, omdat die op beide fora geplaatst mag worden.... jullie willen per se een lijn trekken. Dan moet je ook een echte lijn zetten. Niet een beetje meten met 2 maten.
Ik geloof niet dat de mods nou zo per se een lijn willen trekken omdat ze dol zijn op lijntjes trekken, maar omdat wij, de gebruikers, het fijn vinden dat de chaos van EA in elk geval een heel klein beetje in bedwang wordt gehouden. En waarom? Omdat de gebruikers die verantwoordelijkheid (om de boel overzichtelijk te houden) ZELF niet nemen!
Ik geloof niet dat de adverteerders beseffen hoe verschrikkelijk gunstig het is dat je op Bokt geheel gratis mag adverteren en dat er zelfs nog moeite gedaan wordt om te bemiddelen bij problemen met de afhandeling! Mods stoppen daar uren van hun tijd in en de gebruikers nemen vaak nog niet de moeite om de regels op z'n minst even te bekijken.
Ik denk dat iedereen die een advertentie plaatst blij moet zijn dat er niet een heel groot slot op komt.
Jullie willen iets adverteren, dan kun je ook best de moeite nemen om dat correct te doen. En zo verschrikkelijk ingewikkeld is dat niet.