Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moontje1991 schreef:En daarmee wordt je overal platgegooid in elk paardenboekje en op elke website.
Janine1990 schreef:Misschien is het handig als er uitgelegd wordt hoe jullie aan het nieuws komen? Daar ben ik persoonlijk heel nieuwsgierig naar.
Ik kan me voorstellen dat jullie geen abbonementen gaan betalen voor dat wat hier op bokt komt te staan.
mathes schreef:Janine1990 schreef:Misschien is het handig als er uitgelegd wordt hoe jullie aan het nieuws komen? Daar ben ik persoonlijk heel nieuwsgierig naar.
Ik kan me voorstellen dat jullie geen abbonementen gaan betalen voor dat wat hier op bokt komt te staan.
Het meeste komt gewoon van internet af. Kan je ook zien aan de bronvermelding die erbij staat.
Cayenne schreef:mathes schreef:Het meeste komt gewoon van internet af. Kan je ook zien aan de bronvermelding die erbij staat.
We zijn steeds meer bezig met het aanboren van onze eigen bronnen en eigen berichten plaatsen.
Dat kun je ook zien aan de bronvermeldingen
Cayenne schreef:mathes schreef:Het meeste komt gewoon van internet af. Kan je ook zien aan de bronvermelding die erbij staat.
We zijn steeds meer bezig met het aanboren van onze eigen bronnen en eigen berichten plaatsen.
Dat kun je ook zien aan de bronvermeldingen
Moontje1991 schreef:Waar slaat die neerbuigende msn taal nou weer op.
Welzijn gaat over veel meer dan paarden die ter water zijn geraakt.
En dat er mensen zijn die om hun paard geven en geintereseerd zijn in dat nieuwe minder schadelijke ontwormigsmiddelen en in uitbraak van ziektes enz dat is niks om neerbuigend over te doen.
Mensen die enkeld om prestaties geven dat is pas wat om op neer te kijken