Dan denk ik, hoeveel mensen zouden na het lezen van dat zinnetje ook daadwerkelijk een PB'tje gestuurd hebben?

En dat "dus", ik heb het persoonlijke deel gewoon niet ingevuld

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
itsmi schreef:Wat mij ook opvalt, is dat mensen vaak onderaan hun profiel zetten; "als je meer wil weten, stuur maar een PB" of iets in die trant.
Dan denk ik, hoeveel mensen zouden na het lezen van dat zinnetje ook daadwerkelijk een PB'tje gestuurd hebben?
En dat "dus", ik heb het persoonlijke deel gewoon niet ingevuldHeb je er ook geen last van, haha!
Caira schreef:Misschien ben je wel zwanger?
Ibbel schreef:Als we dan tóch aan het ontleden zijn, wat dacht je van al die topics die beginnen met: En dan gebeurt er...
Wanneer dan?
Uums schreef:Evelijn schreef:Ik denk dat het komt dat de schrijver niet echt kijkt vanuit het perspectief van de lezer. De schrijver weet van zichzelf zijn eigen naam en gebruikt daarom het woord dus.
Gebrek aan empathie, dusDat is goed mogelijk.
Verklaart dat ook het gegeven dat mensen abusievelijk aannemen dat ik me druk maak om deze ontwikkeling?
itsmi schreef:Wat mij ook opvalt, is dat mensen vaak onderaan hun profiel zetten; "als je meer wil weten, stuur maar een PB" of iets in die trant.
rainbow8 schreef:itsmi schreef:Wat mij ook opvalt, is dat mensen vaak onderaan hun profiel zetten; "als je meer wil weten, stuur maar een PB" of iets in die trant.
Ik dus!! Soms wel soms niet. Ligt aan de rest van het profiel.
itsmi schreef:Maar met wat voor reden dan?? Ik kan me er namelijk niet zoveel bij voorstellenTenzij je een paard uit het profiel herkent ofzo, maar anders zou ik geen reden zien om iemand naar aanleiding van het profiel een PB te sturen!