Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fidele schreef:Mijn vriend/partner vind het echt helemaal niets, hij vind het verschrikkelijk. IK zit in een HK topic samen met allemaal moeders met ponykinderen. Eindelijk een plek waar je ongegeneerd over je kids en pony's kunt praten. Op het schoolplein begrijpt niemand dat natuurlijk.....................
Miracle_ schreef:haha geweldige reacties!
Mijn vriend laatst:
"Moet je niet bokken"
"Hoezo"
"Ja ik wil lezen wat die maffe paardenvrouwen nou weer te zeggen hebben over ons mannen"
(hij had 't over mijn vaste HK topic)
"Dat gaat jou niks aan"
"Nou, dan meld mezelf wel aan"
Babel schreef:Vriendlief zegt altijd dat ik geen twitter nodig heb omdat ik bokt al heb
Pak ik de laptop er weer bij; ,,Moet je nou weer bokken?!"
En als ik weer eens in een scheur lig om iets en ik leg het aan hem uit (vaak gaat het niet over paarden, is het iets uit de HK) zegt hij, het gaat helemaal niet over paarden he, je kan het net zo goed een sekstopic noemen met die grappen van jullie!
Hij houdt ook niet meer bij wat ik vertel over bokkers, dan is het oh ja dat was toch die en die met dat en dat paard? Nee schat, dit is weer een ander.
*kijkt verward* ,,Nou laat maar hoor, ik volg het al niet meer met al die knollen."
Oh ja en nu ik toch wat tussen sterretjes neerzet, dat snapt hij al helemaal niet; ,,waarom zet je nou neer dat je van je stoel valt van het lachen, dat doe je toch helemaal niet! En waarom gebruik je dan die sterretjes?!"