.Maar we kunnen best met zijn allen proberen elkaar te respecteren en de één vind dit leuk en de ander dat, dat is hetzelfde met ergeren, dat jij iets niet vervelend vind maakt niet dat dat 'de standaard' voor iedereen is, niemand is zo belangrijk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

. Bokt kan moeilijk alle reacties waar mensen zich aan ergeren gaan verbieden, dan is het snel afgelopen hier gok ik
.
Alsof iedereen hier medisch gespecaliseerd is.. Blijkbaar niet want ze komen alleen met de diagnose "Zwanger". Alsof een vrouwmens nergens anders last van kan hebben
Ze moeten óf ongesteld worden of zijn óf ze zijn zwanger. Uit meer bestaat hun leven niet
. En ja, net als verkouden/griep kan ook zwanger zijn een oorzaak zijn voor zich niet goed voelen.
. Baas loopt weg en zwaait nog even gedag, dus ik vraag/roep of hij er morgen ook was omdat ik hem even wilde spreken (over een irritante ik kan mijn handen niet thuishouden klant. Baas kijkt zorgelijk, het is toch niet ernstig he. Dus ik zeg 'nee hoor..denk ik.. komt goed'. De eerste reactie van mijn baas was: Je bent toch niet zwanger he

) Dat soort dingen moet je je afvragen voordat je in zo'n situatie kan zitten
(en dan niet komen met die 1% afwijking dat mensen door alles en iedereen heen zwanger raken). Je raakt zwanger van een wippie en er zijn genoeg middelen om dat wippie veilig voor 9mnd lang te doen 
Finstar1991 schreef:Goh, we zijn vrouwen?
Dat denken we al als iemand snel naar de wc loopt om te kotsen
Ik heb laatste tijd pijn aan mijn borsten, maak ik hier een topic over. Ben je zwanger is het dan