Altijd maar "zwanger"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 14:36

Ik maakte net een grapje en vond mezelf erg geestig, maar ik vind het erg kinderachtig dat mensen vaak reageren met 'waar een mens zich aan kan ergeren...', daar erger ik me dan weer aan. En nee, ik ben niet zwanger :D.
Maar we kunnen best met zijn allen proberen elkaar te respecteren en de één vind dit leuk en de ander dat, dat is hetzelfde met ergeren, dat jij iets niet vervelend vind maakt niet dat dat 'de standaard' voor iedereen is, niemand is zo belangrijk.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 14:36

Niet vervelender dan de topics die op forumzaken verschijnen over veelgegeven reacties ;)

Als het nu een onmogelijke vraag is, maar in veel gevallen zou het toch kunnen. Waarom is het dan raar om ernaar te vragen.. :)
Het wordt pas echt vervelend als het 15x herhaald wordt en zelfs 3x antwoorden van de TS over het hoofd worden gezien enzo.

Flabbergast

Re: Altijd maar "zwanger"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 14:38

Je zit hier met ruim 100.000 man op één forum, logisch dat er reacties langs zullen komen waar je je aan kan ergeren. Daar kies je zelf voor, je kunt er ook overheen lezen en er niet meer aan denken :). Bokt kan moeilijk alle reacties waar mensen zich aan ergeren gaan verbieden, dan is het snel afgelopen hier gok ik :)).

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 15:22

Wij ergeren ons over aan..

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 15:25

Nou ik zal je vertellen, voordat ik zwanger was, hoorde of zag ik zeldzaam iets over dikke buiken en baby's, of zwangerschapsklachten.
Nu ik zwanger ben, lijkt het wel alsof elk programma op tv inneens iets met zwangerschap doet, elke reclame vol met baby's zit en alle ziektes op bokt inderdaad neigen naar zwangerschap.

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 21:39

Wat ik nog erger vind, is dat de TS vervolgens aangeeft dat de kans erg klein is dat ze zwanger is. De Bokkers reageren 'Het buurmeisje van mijn tante die was anders ook zwanger'. De TS schrikt en haalt een zwangerschapstest om het zeker te weten.

Uitslag: Niet zwanger

Reacties in het topic:
'Zo'n test zegt niks, ga naar de dokter, zijn test is veel betrouwbaarder.' (x 100) :Z

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 21:40

ahahahaha mij viel het ook al op :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 22:36

Wat ik persoonlijk veel erger vind is dat mensen voor elk klein en groot wissewasje Bokt raadpleegt.. := Alsof iedereen hier medisch gespecaliseerd is.. Blijkbaar niet want ze komen alleen met de diagnose "Zwanger". Alsof een vrouwmens nergens anders last van kan hebben _O- Ze moeten óf ongesteld worden of zijn óf ze zijn zwanger. Uit meer bestaat hun leven niet :')

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 22:41

Ach, ze bedoelen het goed :). En ja, net als verkouden/griep kan ook zwanger zijn een oorzaak zijn voor zich niet goed voelen.
Ik moet wel toegeven dat het af en toe wel een beetje irri wordt inderdaad, omdat er soms wel overdreven wordt met het zwanger zijn.

Ik had vandaag ook een mooie :P. Baas loopt weg en zwaait nog even gedag, dus ik vraag/roep of hij er morgen ook was omdat ik hem even wilde spreken (over een irritante ik kan mijn handen niet thuishouden klant. Baas kijkt zorgelijk, het is toch niet ernstig he. Dus ik zeg 'nee hoor..denk ik.. komt goed'. De eerste reactie van mijn baas was: Je bent toch niet zwanger he :P

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 22:46

Google is ook creatief... 7 tips voor een plat buikje/ voeding die je vetverbranding stimuleert/ 1 trucje om eetbuiten definitief te verslaan :')

Zal vast wel goed bedoeld zijn. Een gemiddelde vrouw is 2 x zwanger in d'r leven. De een wat meer, de ander helemaal niet. Dat zijn 16 maanden, iets meer dan één jaar. Een vrouw wordt gemiddeld 80 ofzo? Weet je hoeveel maanden een vrouw dan niet ziek mag zijn of worden?? :D :D

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 23:27

je leest het idd veel, of zwager of een miskraam...

dat ik denk van tja..

:7

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 12:05

Ach ja, het is maar net waar je je aan wilt storen. Alles wat ik irritant vind klik ik gewoon weg, verder schenk ik er geen aandacht aan. Er zijn zoveel irritante topics of standaard reacties op vage vragen in openings posts.

Ik vind het eigenlijk zelf wel lachen als iemand reageert met "ben je zwanger" en de openingspost is geplaatst door iemand van 13 met vage klachten die nog nooit een mannelijk geslachtsdeel van dichtbij heeft gezien.

JFR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 12:08

volgens mij is dat het gene wat bij iedereen als eerste op komt haha

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:34

Ik erger me eerder aan mensen die voor elk wissewasje een topic openen (help ik ben verkouden/heb keelpijn). Vervolgens zijn er dan ook nog bokkers die vinden dat je daarmee naar de huisarts moet, liefst zo snel mogelijk, weekend of niet.

Ben je zwanger vind ik vaak niet eens zo'n rare vraag, het is toch een mogelijkheid?

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:28

Als je iets mankeert denkt iedereen dat je zwanger bent :+

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 11:03

Daisies schreef:
Als je iets mankeert denkt iedereen dat je zwanger bent :+

Goede samenvatting van het topic. :')

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 11:09

liever dat ze het vragen en je een test gaat halen en zwanger blijkt te zijn dan dat je er niet aan denkt en er pas laat achter komt waardoor je niet meer kunt beslissen wat je ermee gaat doen.
Ik erger me pas aan mensen die hun enkel verstuikt heben en 20 weken zwanger zijn en woedend op de dokter dat ze niet meteen langs mogen komen want ze zijn zwanger. (ja en dat kind zit toch niet in je enkel)

(maare nu weet ik wel waar ik de oorzaak van mijn hoofdpijn moet zoeken hihi)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 14:00

Ah de fabrikanten van zwangerschapstests welvaren er wel bij :D

Je doet net trouwens alsof zwanger zijn ook écht een (onwenselijke) ziekte is met laatste opmerking in je eerste zin Moontje.. (Voor sommigen is dat het ook wel hoor :D :D :D ) Dat soort dingen moet je je afvragen voordat je in zo'n situatie kan zitten :) (en dan niet komen met die 1% afwijking dat mensen door alles en iedereen heen zwanger raken). Je raakt zwanger van een wippie en er zijn genoeg middelen om dat wippie veilig voor 9mnd lang te doen :D

vrouwen zijn volgens mijn eerdere voorbeeld ong. 16mnd zwanger. De rest van hun leven kunnen ze volgens Bokt.nl dus absoluut niks mankeren. Immers als je ziek bent of je mankeert wat ben je zwanger :D :D

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 14:06

haha ja ik zie het het klinkt zo een beetje als een vreselijken ongeneeselijken ziekte he.
Maar wat ik bedoelde is niet iedereen denkt daar voor de sex bij na zeker als je net een nieuwe partner hebt stelt men zo`n gesprek vaak uit tot ze wat langer samen zijn en als je dan van een veilige sex beurt zwanger wordt is het fijn als je het optijd weet. (overgens is het dat natuurlijk altijd)

Maar ik ben het levende bewijs dat je ziek kunt zijn zonder zwanger te zijn ik heb al weken buikkramp en misselijk maar ik ben niet zwanger!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 14:48

Stiekem denk ik dat deze bokkers per aangeschafte zwangerschapstest, een deel van de winst krijgen. Ze spelen onder een hoedje met de fabrikanten.... >;)

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 14:51

Nou start een onderzoek welke bokkers roepen dit het meest die heben vast aandelen in de zwnagerschapstesten fabriek!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 14:52

Moontje1991 schreef:
Nou start een onderzoek welke bokkers roepen dit het meest die heben vast aandelen in de zwnagerschapstesten fabriek!

Is goed, ik ben altijd in voor een goede complottheorie, hé sammie. :+

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 14:53

Sammie schreef:
vrouwen zijn volgens mijn eerdere voorbeeld ong. 16mnd zwanger. De rest van hun leven kunnen ze volgens Bokt.nl dus absoluut niks mankeren. Immers als je ziek bent of je mankeert wat ben je zwanger :D :D

Bij mij is 2x9 toch echt 18 ;) Oftewel 2x40 = 80 weken = 18 maanden en 2 weken.

justmenatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 14:54

Finstar1991 schreef:
Goh, we zijn vrouwen?
Dat denken we al als iemand snel naar de wc loopt om te kotsen :+
Ik heb laatste tijd pijn aan mijn borsten, maak ik hier een topic over. Ben je zwanger is het dan

Zo ben ik een paar weken geleden ziek naar huis gegaan, ik was vollop misselijk en trok het niet meer te blijven om de haverklap naar de wc rennen is niet echt handig.
Kom ik weer opgeknapt op de zaak aan komt er een collega naar me toe, "Ik zal het je maar eerlijk zeggen maar ze liepen hier gelijk van, Owh die is zwanger!"
Bah idd hey, je bent vrouw mankeerd ergens wat ne ben dus gelijk zwanger. Dit gebeurd dus gewoon overal Jakkes ik haat het.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 14:56

Als mijn punt maar wordt begrepen :+ Blue eyes

Moontje1991 Weetje wel zeker dat je niet zwanger bent? Ik zou toch maar ff voor de zekerheid naarde doktor gaan… :D