Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:eppie die discussie is al geweestPersoonlijk denk ik niet dat het enig nut heeft om die discussie wéér te gaan voeren
Liezel, ik ben wel met je eens hoor. Maar die topic's lees ik dus niet eens
cissie schreef:Juist omdat het een sub betreft die paardgerelateerd is zou deze voorrang moeten kunnen krijgen op een niet paardgerelateerde sub omdat bokt in beginsel een PAARDENFORUM is, de rest is leuk maar naar mijn mening moet dat niet de hoofdzaak worden.
Nymphadora schreef:Waar de oneenigheid over bestaat komt, als ik het goed begrijp, voort uit het feit dat er zo veel niet-paardgerelateerde fora zijn op een paardenforum, maar wanneer de vraag komt voor een subforum over oude paarden, dat die er niet komt omdat er al zoveel fora zijn (onder andere dus veel niet-paardgerelateerd).
Liezel1 schreef:Best fijn hoor, dat als je toekomstige baas je na aanleiding van je sollicitatiebrief gaat Googlen hij meteen weet welk merk tampons je hebt en hoe je je kont afveegt. Ik vraag me af hoe lang Bokt daar nog aan meewerkt....
Shadow0 schreef:Cissie: misschien dat het best een idee is om eens na te denken hoe de paardensubs heringedeeld kunnen worden. Welke zouden volgens jou samengevoegd kunnen worden? Hoe hou je het overzichtelijk? Hoe zorg je dat mensen weten waar ze wat moeten plaatsen? En wat doe je met overlap? (Een vraag over een medisch probleem bij een oud paard zou dan op twee plekken kunnen.) Dat is een klacht die ook nu al regelmatig gegeven wordt over de subs - en terecht. Maar hoe het wel moet, dat is nog niet zo makkelijk. Misschien dat jij en anderen in dit topic daar toch best ideeen over hebben, een goed plan heeft allicht meer kans om 'tzt' wel een kans te maken.
jaantsje schreef:Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een sub forum voor oudere paarden te maken?
Lijkt wel een bejaardenhuis daar is alles ook zo verekte moeilijk.
Liezel1 schreef:Bokt is een forum.. een server waar een hoop gegevens op staan. Een computer vertaald dat in kleurtjes, teksten e.d. Het zijn de gebruikers die niet nadenken! Die dit soort dingen online zetten en uitgebreid gaan vertellen of hun eerste keer (in allesBest fijn hoor, dat als je toekomstige baas je na aanleiding van je sollicitatiebrief gaat Googlen hij meteen weet welk merk tampons je hebt en hoe je je kont afveegt. Ik vraag me af hoe lang Bokt daar nog aan meewerkt....