Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Alwiene schreef:em_papillon schreef:Wat zijn dat nou weer voor reacties.. Ik wil alleen maar zeggen dat het niet zo HOEFT. Er zijn zat mogelijkheden om tot de mensen te komen en daarvoor hoeft niet altijd een shockerende foto voor nodig te zijn
Heb nu een aantal posts van je gezien in dit topic, en moet zeggen dat ik het roerend met je eens ben. Jammer dat er meteen zo veel geoordeeld en veroordeeld wordt door mensen. En sommige reacties vind ik echt kinderachtig, sorry maar kom dán met tegenargumenten mensen waarom dít de enige werkende manier is volgens jullie
Paula1990 schreef:Ts doe je ogen niet dicht voor zulke dingen.....deze dingen zijn de werkelijkheid!!!
laetitia schreef:Je ogen sluiten voor het gruwelijke is in feite weglopen voor je angsten.
laetitia schreef:Even op de TS terugkomend: hoe komt het dat je daar zo enorm gevoelig voor bent?
laetitia schreef:Hoe doe jij dat dan als je de krant leest Zap?
Daar staan foto's ook niet in een linkje maar gewoon gepubliceerd.
Paula1990 schreef:Dit is de realiteit , waarom een ander beeld plaatsen die ''beter'' zou zijn? Vrijwel ook in die situatie onmogelijk!
luxx schreef:Wendy15 schreef:Zoals ik al zei is het jouw probleem dat je zo gevoelig bent en is het aan jezelf of je daar wel of niet aan gaat werken..
Ik vind het geen probleem dat ik zo gevoelig ben en ben dan ook niet van plan om daar aan te gaan 'werken'.
em_papillon schreef:Paula1990 schreef:Dit is de realiteit , waarom een ander beeld plaatsen die ''beter'' zou zijn? Vrijwel ook in die situatie onmogelijk!
Je hoeft ook geen 'beter' beeld te plaatsen, maar het hoeft niet altijd schokkend met wonden en uitgemergelde dieren.. (wat in dit geval ook meevalt)
Ik noem even een voorbeeld.. een film over dierenmishandeling.. je ziet een hondje waar een man op af komt gestormd met een knuppel en vlak voordat hij wilt slaan word het beeld zwart en hoor je een doffe dreun en ver weg gepiep. Zo iets kan veel harder binnen komen dan recht voor zijn raap een paar wonden en zieke dieren.
Het is maar een zwak voorbeeld hoor..
Maar even om te laten zien dat het ook anders kan
luxx schreef:Wendy15 schreef:Zoals ik al zei is het jouw probleem dat je zo gevoelig bent en is het aan jezelf of je daar wel of niet aan gaat werken..
Ik vind het geen probleem dat ik zo gevoelig ben en ben dan ook niet van plan om daar aan te gaan 'werken'.
Wendy15 schreef:Zo heb je op internet ook de mogelijkheid om een bepaalde pagina niet aan te klikken