Petite schreef:Sorry naar de tijd had ik niet gekeken![]()
Over de verantwoording hoef je wat mij betreft niet zo uit te wijden, ik snap dat jullie het druk hebben en het op vrijwillige basis is. Ik vind niet dat jullie weinig doen, er werd alleen naar mijn idee onderscheid gemaakt tussen personen en daarbij kwam als eerste dat topic in me op.
En helaas wordt er érg vaak gekeken als in 'bekende bokker dus kan meer flikken'. Waar die onzin vandaan wordt gehaald is mij nog steeds een raadsel. Er zijn meerdere lange topics die wel eens de foute kant opgaan. Soms duurt het ingrijpen langer dan anders en dat heeft ook zeker te maken met het tijdstip waarop zo'n topic wordt geopend. Mijn ervaring is tenminste dat de meeste mods 's avonds online zijn (hoop dat ik nu niet een tip geef om vooral te gaan rellen via de goede tijdstippen en dat er dan ook het meest gedaan wordt.
Wbt die lijn.... Tja, op het ene fora mod je anders dan op de andere. VN en ON modde ik wel strenger door evenals STW. WWW en SK liet ik vrijer.. Het ligt ook echt aan de fora die je hebt. HAW vraagt bijvoorbeeld om meer modwerk dan een PP / VVDD (correct me if I'm wrong)