Ik heb nu 3 zwarte hengsten rondlopen!
Misschien was het nooit zover gekomen als ik op mijn twaalfde fatsoenlijk afgezeken was geweest(?)

Misschien was ik dan op bruinen of vossen overgegaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Bitje_ schreef:ZusJacobs schreef:Zolang je je als minderjarige gewoon goed gedraagt, en normaal schrijft [typt] is alles goed. Ik merk alleen bij discussies dat ik [15] niet mee 'mag' doen, ik zou te jong zijn zonder ervaring. Maar ik blijf een mens en heb toch echt een eigen mening. Daarbij heb ik meer kennis dan menig paarden mens, helaas kun je dat niet zien vanaf een computer.
daar heb ik soms ook wel eens last van , maar als je gewoon als een 'volwassene' typt hebben ze echt
niks in de gaten hoor
Cassidy schreef:En vooral in de vakanties neemt het aantal topics dat verkeerd geplaatst wordt schrikbarend toe. Over onzintopics maar te zwijgen...
MLoeser schreef:Het ligt er maar helemaal aan hoe de kinderen zich gedragen... Een twaalfjarig kind dat "studeert" (dus schoolgaand is), dan denk ik soms wel, tja. Of als er in topics met sgatjes, <3-tjes (waarvan ik nog niet weet wat het is), hoa's, en hele slegte speling wort gegooit, omdat dat cool is, dan levert dat wel irritaties op. En ja, dat zijn dan vaak wel de jongere bokkers onder ons. Nog erger vind ik het wanneer die kids er dan maar tegenaan gooien dat ze dyslectisch zijn... En daar zijn de echte dislectici de dupe van, omdat geen hond ze meer geloofd. Dat zijn de kinderen die niet echt in een goed daglicht staan bij mij.
De kinderen hier die oprecht advies vragen kunnen van mij wel een behulpzaam, genuanceerd antwoord krijgen.
MLoeser schreef:Ben ik met je eens Nessah. Vaak zie je foto's in hyves waarop de meisjes ook een jaar of 18 lijken, en zo kunstmatig perfect dat het wel photoshop moet zijn. Kijk je in het profiel, zijn ze 12 of 13. Vind ik toch wel schrikbarend. Evenals de arrogante blikken, want dat lijkt ook helemaal "cool". Als ik kinderen heb zou ik ze zo niet graag op internet tegenkomen