Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pharagirlke schreef:Op zich kan ik me vinden in jouw reactie ThePast03 maar wat me wel op valt... Is dat er een aantal bokkers zijn die niet kunnen loslaten, die discussies in elkaar laten overlopen.
Bokkers die het in discussie A niet met je eens zijn in in discussie B (die over iets heel anders gaat) discussie A meenemen en dat topic doorsteken... Mensen die gewoon echt niet kunnen afsluiten.
shirdaki schreef:terwijl het niet om de dikte ging enz maar om de foto's iedereen heeft natuurlijk een mening maar soms gaat het echt te ver
KiWiKo schreef:en soms dan maak je "ruzie" en als je een grote meid bent dan leg je dat naast je neer en ga je vrolijk verder op naar de volgende discussie waarin je het misschien wel eens bent.
KiWiKo schreef:ach weet je, ik heb ook altijd een grote bek, dat weet ik........ en ik kan gruwelijk discusseren......... ik kan het enorm oneens zijn met mensen.
En ik weet de volgende dag niet eens meer met wie ik het wel of niet eens was.
Vind ik ook niet belangrijk, alle bokkers beschouw ik als vriendinnetjes/vriendjes......... of althans leden van een vriendengroep, sommige mag je meer andere minder..... met de ene heb je een klik, met de andere niet...... en dat heeft niet eens met inzichten te maken.
en soms dan maak je "ruzie" en als je een grote meid bent dan leg je dat naast je neer en ga je vrolijk verder op naar de volgende discussie waarin je het misschien wel eens bent.