Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jolliegirl schreef:Wat je in een topic ook kunt doen is
linksonderin je scherm zit een mooi balkje, dan typ je daar even :Moderatoropmerking
en floepze komen in beeld
Ik heb het ff geprobeerd met 'mod', je krijgt dan wel ook de berichten waarin 'mod' staat, maar ook 1 hele modopmerking in het HK-topic dat Slimmerik aanhaalde.
In het topic met de 4 modopmerkingen krijg ik ze alle 4 in beeld op de manier van Jolliegirl. 
slimmerik schreef:Even als voorbeeld (!!!!)
[RT-D] Wáárom nou bij 2.5 inrijden..... voor en tegens...
Hier staan 4 modopmerkingen in en het heeft me 7 minuten gekost om ze allemaal te vinden.
Geen idee of er bijvoorbeeld hier in staan:
[ENT-HK] The Sims 3
Lekker overzichtelijk en sluit mooi aan bij de tendens van veel Bokkers die alleen de 1e blz en de laatste blz lezen van een lang topic (als je geluk hebt). Door het snel toegankelijk maken van een rits modopmerkingen in 1 overzicht zorg je ervoor dat die hopelijk minder snel over het hoofd gezien worden. En daardoor weer net wat meer effect hebben 
slimmerik schreef:Inderdaad lukt het niet met de zoekterm: moderatoropmerking. Kan inderdaad misschien wel met de zoekterm mod. Maar nogmaals voor de gewone bokker niet duidelijk.
Dus blijft mijn vraag staan aan Bart of andere eventuele technicus![]()

De beginpost is vaak alleen de aanleiding tot een discussie geweest, vervolgens komen er in de berichten een richting voor discussie die lang niet altijd met de beginpost te maken heeft, dus is het volstrekt onnodig om de beginpost nog eens opnieuw te lezen, want daar staat informatie in die je allang in je opgenomen hebt. Als een mod dan die gaat aanpassen met een modopmerking dan is dat imo niet handig, maar kun je het beter midden in het topic doen. Of voor mijn part een apart kader erboven met alle modopmerkingen op een rijtje dat op elke blz te zien OF toegankelijk is. Soort waarschuwing of signalisatie van
Er zijn modopmerkingen geplaatst.
Jolliegirl schreef:Jij komt toch in een topic om te reageren over DAT onderwerp?? en niet over iets anders?
Dat ene onderwerp uit de beginpost kan vaak uitstapjes en zijsporen hebben naar een veel interessantere discussie, soms wordt dat gewaardeerd, soms niet. Soms loopt die discussie een verkeerde kant op, soms niet. En dan wordt dat bijgestuurd, maar omdat het een bepaald onderwerp is, kan het voorkomen dat men toch weer terugvalt naar dat 'ene' zijspoor wat blijkbaar door de mods dan niet gewaardeerd wordt, maar voor de users wel iets is waar ze herhaaldelijk op terug willen komen. En dat is een ieders goed recht 
en tsja, anders maar bijlezen...
Nouks schreef:Ik zit wel op een ander forum waar je het aantal berichten per pagina zelf in kunt stellen op 5-50 berichten per pagina. Met 50 berichten op een pagina scheelt 't wel half zo veel zoekwerk...
En is misschien handig op te lossen. Er is b.v. een topic over die DS aparaatjes. Steeds beginnen mensen weer over illegaal downloaden. Als er nu een duidelijk zichtbare verwijzing zou zijn naar de modopmerking dat dat niet mag, hoeven niet steeds bokkers elkaar op de vingers te tikken wat ook weer tot irritatie leidt.