Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
holly schreef:Moet je er perse veel last van hebben om eens een grote schoonmaak te houden?
Wanneer ik er "last" van heb is inderdaad bij het gebruiken van de zoekfunctie.
Zoveel onzin dat daar tussen staat.
Wil je even snel iets opzoeken, ben je ineens een halve middag bezig.
Dat moet niet hoeven toch?
Maar als het te veel moeite kost, wil ik me wel beschikbaar stellen om eens een middagje (of 2) berichten die nutteloos zijn te verwijderen hoor.
holly schreef:Wil je even snel iets opzoeken, ben je ineens een halve middag bezig.
Dat moet niet hoeven toch?
Chiqa schreef:Wat mij dan meteen weer opvalt is dat heel veel bokkers te lui zijn om te zoeken en hoppaa een topic plaatsen terwijl drie topics boven hun al een topic over dat onderwerp staat.
Gewoon temmen daarop dan gaan ze toch wel op slot als het onderwerp al besproken is.
Chiqa schreef:<knip> Wat mij dan meteen weer opvalt is dat heel veel bokkers te lui zijn om te zoeken en hoppaa een topic plaatsen terwijl drie topics boven hun al een topic over dat onderwerp staat.
Gewoon temmen daarop dan gaan ze toch wel op slot als het onderwerp al besproken is.
Bramasole schreef:Helaas gaan de topics niet altijd op slot omdat het dan gaat om oudere topics waar Ts. niet meer op kan reageren. Zoals wat kost een keuring, hoe vaak wordt die vraag niet gesteld. En zo zijn er nog een hoop onderwerpen die ieder jaar weer de revue passeren.
superwoman schreef:Zelf een topic of zelfs de laatste blz doorlezen is regelmatig al teveel gevraagd.
Chiqa schreef:Bramasole schreef:Helaas gaan de topics niet altijd op slot omdat het dan gaat om oudere topics waar Ts. niet meer op kan reageren. Zoals wat kost een keuring, hoe vaak wordt die vraag niet gesteld. En zo zijn er nog een hoop onderwerpen die ieder jaar weer de revue passeren.
Onzin als het topic een nuttige toevoeging krijgt, of de TS het onderwerp weer even onder de aandacht wil hebben zal het niet gesloten worden, als de toevoeging niet echt waardevol is gaat hij op slot.
Bramasole schreef:Helaas werkt het in de praktijk vaak genoeg anders, wellicht omdat er steeds meer topics voorbij komen en Mods het ook druk hebben. Allemaal begrijpelijk maar wel jammer.
LuvdaTossa schreef:Ik ben er ook wel een voorstander van om oude berichten te verwijderen.
Maar dat is wel vaker ter sprake geweest hier. Is het dan niet een optie om berichten vanaf 2005 bijvoorbeeld niet meer te tonen in de zoekfunctie? Dus dat je alleen de meest recente zoekopdrachten krijgt en de rest diep verborgen blijft?
Mientjeuh schreef:LuvdaTossa schreef:Ik ben er ook wel een voorstander van om oude berichten te verwijderen.
Maar dat is wel vaker ter sprake geweest hier. Is het dan niet een optie om berichten vanaf 2005 bijvoorbeeld niet meer te tonen in de zoekfunctie? Dus dat je alleen de meest recente zoekopdrachten krijgt en de rest diep verborgen blijft?
Maar waarom? Het is toch niet dat er in de topics van 2005 geen nuttige informatie staat?