Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Allemaal zeer bedankt voor de suggesties, maar dit topic gaat primair over de layout en navigatie van de siteNieuwe features zijn zeker leuk maar eerst moet de navigatie op orde zijn...
IsabelvS schreef:Wat me ook wel fijn lijkt:
Een tool waarop je kan zien wie je berichten heeft gelezen, via je profiel. Of je dus meelezers hebt of niet, en het is gewoon wel intressant als sommige vaak je berichten checken... misschien dan als verborgen tool dat niet iedereen er 123 achter is want dan is het natuurlijk minder intressant. Ook is het bij topics wel leuk als je kan zien wie er in meeleest maar ik zou niet weten hoe je dat moet doen.
Anya schreef:dat kun je op lossen met blok maken, control c maar veel mensen doen dat niet. Als er een knop zit waarom je snel kunt klikken die blok maken, control c overneemt, gok ik dat mensen daar wel op klikken. Is maar één handeling.
IsabelvS schreef:Okee, jammer, dat van topics kan ik wel goed begrijpen. Maar meelezers puur per gebruiker is is toch ook een soort van inbreuk op privacy?
IsabelvS schreef:Misschien kan er ook wel iets gemaakt worden als iemand per dag/week/maand vaker dan een aantal keer op je berichten klikt dat je dat kan zien. Ik vind dit geen inbreuk op privacy, aangezien de 'meelezer' eerder een inbraak op privacy pleegt.
Amable schreef:Jij kiest ervoor om alles wat je schrijft op internet te zetten, en dan ga je ineens mopperen als mensen dat lezen? Als je bang voor een meelezer bent moet je gewoon zorgvuldig afwegen wat je online zet. Want alls wat je op het forum zet moet ook op de voorpagina van de krant mogen...
Chiqa schreef:Helaas denkt de wet daar anders overHet is een periode een optie in phpBB geweest (Heb het ook op fora's gezien) echter weer verwijderd ivm met de wet op de privacy.
Shadow0 schreef:Volgens mij staat dat niet los van elkaar: navigatie moet ook ergens heen leiden. Navigatie bestaat uit het gaan naar de plek waar je heenwilt - en dus staat functionaliteit als 'zoekfunctie in de pb's' volstrekt niet los van de navigatie, want je wilt snel naar een bepaalde pb toe navigeren en een zoekfunctie is een manier waarop dat kan.
Wat zijn volgens jullie de problemen en waarom zou dit prioriteit hebben boven het uitbreiden van de functionaliteit?
nathalieeee_ schreef:IsabelvS schreef:Ohja, wat me ook leuk lijkt is als je net zoals bij Hyves een iPod//iPhone, Mobiel, Blackberry plaatje krijgt naast je post (onder je avatar of naast je naam oid) van het apparaat waarop je het hebt gepost.
Wat vind jij de toegevoegde waarde hiervan als ik vragen mag?
Datjaa schreef:Hoi!
Hier zou ik hem graag willen:
Want als je hem ergens onder het gebruikerspaneel zet, bij profielinstellingen....tegen die tijd ben ik allang weer aan het bokken!