verder sluit in me aan bij A_lette
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bizzybijtje schreef:Cyntje schreef:Ik heb net het topic zitten bekijken ( heb het eerder ook een hele tijd gevolgd) maar ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo...
Er staan zelfs groene hulken!
Als je een probleem hebt met al die oneliners of vele posten ( waarvan de oneliners al niet mogen zoals ik uit de post van een mod opmaak ) waarom bespreek je dit dan niet gewoon met desbetreffende mod?
Voor zover ik zie is er voldoende toezicht op
Volgens mij begrijp jij niet (of wil je niet begrijpen) wat ik bedoel... Lees mijn posts aub nog maar eens door.
Asyaa schreef:Misschien dat het helpt om die 1 maand regel te laten vervallen? Dan maakt al dat 'gereageer' op bloopers ook niet meer uit.
Cyntje schreef:Je wilt in dat topic dat onzinnige posts verdwijnen, vervolgens geven mensen hier allerlei voorbeelden ( zie bovenstaand ^ ) om het probleem te verhelpen maar je kunt alleen op mij reageren....
Hoe erg is dan je probleem aangezien je zelf ook niet nuttig op posts kunt reageren
A_lette schreef:Asyaa schreef:Misschien dat het helpt om die 1 maand regel te laten vervallen? Dan maakt al dat 'gereageer' op bloopers ook niet meer uit.
Hoe bedoel je dat?
Op dit moment is het zo dat na een maand een nieuw topic komt (wat in mijn ogen beter een halfjaar kan zijn, je ziet nu al vrij weinig nieuwe bloopers) en het topic wordt gesloten bij 100 pagina's.
Asyaa schreef:A_lette schreef:Hoe bedoel je dat?
Op dit moment is het zo dat na een maand een nieuw topic komt (wat in mijn ogen beter een halfjaar kan zijn, je ziet nu al vrij weinig nieuwe bloopers) en het topic wordt gesloten bij 100 pagina's.
TS maakte dit topic vanwege het feit dat de 100 paginas nu veel sneller bereikt worden (en dat het topic dan ook op slot gaat voor een maand) door de vele reacties op fotos. Als die maand-regel nu komt te vervallen, maakt het ook niet meer uit hoe snel ze bij die 100 paginas zijn.
Neonlight schreef:Laat ik even duidelijk zijn, jullie hebben het nu over de 1 maand regel, maar waar staat dat er nu na een maand weer een nieuw topic geopend mag worden? Dit hebben we na het vorige topic afgesproken voor dit topic, en ondertussen blijven we evaluëren. Dat er, als dit topic gesloten wordt, na 1 maand weer een nieuw topic geopend zal worden staat dus helemaal nergens vastgelegd.
Het bloopertopic geeft enorm veel modwerk. Ik heb net even gekeken, en op dit moment zijn er precies 500 (!) moderatoracties geweest, in de vorm van weghalen van reacties en bewerken van berichten (foto's in links zetten bijvoorbeeld). Het blijkt erg lastig te zijn voor gebruikers om de regels in dat topic te hanteren.
De kans is ook erg groot dat er voorlopig, na dit topic, geen nieuw topic komt.
Neonlight schreef:Laat ik even duidelijk zijn, jullie hebben het nu over de 1 maand regel, maar waar staat dat er nu na een maand weer een nieuw topic geopend mag worden? Dit hebben we na het vorige topic afgesproken voor dit topic, en ondertussen blijven we evaluëren. Dat er, als dit topic gesloten wordt, na 1 maand weer een nieuw topic geopend zal worden staat dus helemaal nergens vastgelegd.
Het bloopertopic geeft enorm veel modwerk. Ik heb net even gekeken, en op dit moment zijn er precies 500 (!) moderatoracties geweest, in de vorm van weghalen van reacties en bewerken van berichten (foto's in links zetten bijvoorbeeld). Het blijkt erg lastig te zijn voor gebruikers om de regels in dat topic te hanteren.
Neonlight schreef:Even een ban uitdelen omdat ze een onschuldige oneliner plaatsen? Dat is wel heel straf en onvriendelijk. Ook al lijkt het ooit anders, wij zijn er geen voorstander van om bans uit te delen.
Edit: wellicht zouden we wel strenger kunnen modden op het negeren van moderatoropmerkingen. Ik zal dat eens met mijn medemods bespreken.