Wat leuk joh! Ik vind dit echt leuk! En leuk dat mijn TUT over 'hoe teken je een paardenoog' extra in de spotlights staat!
Is het ook geen idee om de nieuwsbrief digitaal te verspreiden via mail? Zoals je wel vaker ziet. Dus dat je je kan aanmelden als je de nieuwbrief ook per mail wilt ontvangen? Of is dat lastig?
Kloppen de bovenschriften bij de statjes eigenlijk wel? Ik heb zelf het idee dat de 1e juist wel op HK gesorteerd is, en de tweede op 'Niet-HK' berichten?
Want het tweede statje staan een boel meer teamleden in, die in feite doorgaans meer 'zinnig' dan in de HK posten. Bijv. Siempie post zelden in de HK, maar ik zie haar wel in het statje staan met gesorteerd op HK posts?
De top posters in de afgelopen 30 dagen: gesorteerd op het aantal 'niet-HK' berichten. (Alleen berichten in topics buiten de Huiskamer, topics met [HK]tag en topics korter dan 250 reacties) | 33 | lifaya | 5463 | 612 | 288 |
ik sta gewoon in beide statjes
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 16-11-09 19:38
Niet te geloven dat ik op een nr 1en nr 3 sta in de statjes Dacht dat ik helemaal niet zoveel postte