Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pauline schreef:Mijn vraag gaat over het vaccin en mijn huisarts weet daar niks van, maar ik weet wel dat er meer mensen met epilepsie moeten zijn...hoe gaan zij met de MG om? Naja, helaas.
Ylana schreef:En die vertellen je het verhaaltje wat ze moeten vertellen. Net zo als mijn VK dus vandaag.
Die vertelde het één, maar ze bedoelde iets anders wat ze dan weer niet mag vertellen.
dobbel schreef:en weet je wat het probleem is, ene gyn zegt (ik ben zwanger) wel enten, andere zegt niet enten niet genoeg bekend. het is juist daarom fijn om met andere zwangeren te praten waarom wel of niet enten, en hun meningen,
mijn mening van absoluut niet enten is nu naar misschien doe ik het wel, maar ben er nog steeds niet uit.
zijn echt veel gynocologen, huisartsen,verloskundigen die je geen advies (willen) geven en dat je zelf moet beslissen. wordt er dus niet makkeijker op gemaakt voor ons zwangeren.
Unwritten schreef:En juist uit dat soort discussies kan die paniek weer voortkomen. Er is gewoon nog niet bekend wat er kan gebeuren door die inenting. En daardoor gaan mensen twijfelen, en ontstaat er onnodig paniek. En dat is gewoon niet wat we willen hebben.
ThePast03 schreef:Ylana schreef:En die vertellen je het verhaaltje wat ze moeten vertellen. Net zo als mijn VK dus vandaag.
Die vertelde het één, maar ze bedoelde iets anders wat ze dan weer niet mag vertellen.
Dit vind ik dus behoorlijk suggestief en daarmee zaai je onbewust ongetwijfeld weer paniek bij andere mensen.
Op de link die ik in dit topic heb gezet staat een speciaal hoofdstuk voor zwangere vrouwen, vertrouw je het na het lezen nog niet dan laat je jezelf niet inenten.
dobbel schreef:zit ik ook op, en ook daar weten veel mensen niet wat te doen, waarom kan ik daar op bokt mijn dagelijkse forum waar ik al jaren kom niet gewoon met mede zwangeren over praten. bokt is ondertussen al veel meer dan alleen maar een paarden forum. Vind dus dat dit ook gewoon besproken moet kunnen worden.
heeft niets met paniek te maken, want dat ben ik echt niet, maar gewoon met ervaringen delen.
ThePast03 schreef:Unwritten schreef:En juist uit dat soort discussies kan die paniek weer voortkomen. Er is gewoon nog niet bekend wat er kan gebeuren door die inenting. En daardoor gaan mensen twijfelen, en ontstaat er onnodig paniek. En dat is gewoon niet wat we willen hebben.
Dat is ook niet bekend bij de normale griepenting en die wordt ook ieder jaar aangepast en dus ook geen jaren getest.
dobbel schreef:nou ja zeg, ik zit niet in dat topic, zou dus nu speciaal al die bokkers moeten gaan leren kennen en me er tussen zien te wurmen want een HK topic is toch anders als gewoon een topic over een bepaald onderwerp.
overgens denk ik over de gewone griepspuit hetzelde als over de mexicaanse griepspuit
dobbel schreef:Ik vind het echt absurt dat elk topic over de griep gesloten wordt, zoals je had kunnen lezen in het laatste topic, werden er helemaal geen rare dingen gezegt.