Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiWiKo schreef:ach iedereen die commentaar heeft op wat dan ook kan aangezien worden als persoonlijk.
Wat ik heel vreemd vind is dat afbrandtopics over bekende ruiters getollereerd worden terwijl er geen bokker het in zn hoofd haalt om slechte foto's van een andere bokker zo ten toon te spreiden in een topic.........
ik vind dat iets vreemd.......
Pashon schreef:dat vind ik dus ook, maar er zijn mods die daar dus anders over denken vandaar dat ik niet meer snap waar die grens ligt van "op de man" spelen en zo gaan toch best wat topics op slot en dat is van sommige topics best jammer.
Pashon schreef:Vind het toch best raar dat ik een topic mag openen met iets wat totaal in tegenstrijd is met wat ik zelf doe, vervolgens zijn er andere bokkers die mij daarop aanspreken de een wat vriendelijker als de ander misschien maar vind het totaal niet op de man spelen.
Shadow0 schreef:Pashon schreef:Vind het toch best raar dat ik een topic mag openen met iets wat totaal in tegenstrijd is met wat ik zelf doe, vervolgens zijn er andere bokkers die mij daarop aanspreken de een wat vriendelijker als de ander misschien maar vind het totaal niet op de man spelen.
Daar gaat het dus ook om: de manier waarop. Als het er op lijkt dat je een misverstand op wilt helderen, is dat nog iets heel anders dan als het erop lijkt dat je de TS eens 'goed wilt pakken' omdat ze twee tegenstrijdige dingen beweert.