onderschriften

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 16:57

laten we eerst wachten tot heike haar zegje kan doen tot we het woorden gaan geven, wel zo eerlijk.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 17:37

Het gaat hier niet om uitvechten, het is IMO vooral een wat uit de hand gelopen grap. Ik zal er later (als ik oud en wijs en aangekleed) ben vast om kunnen lachen maar nu dus even niet Scheve mond

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:39

Dus je zit wel naakt achter de pc Haha! (grapje he).

Maar ik hoop wel dat Heike even reageert, ik vond dat Tweety gebeuren wel grappig, behalve dat jij er dan zoveel werk mee had Scheve mond.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:07

Nou dan even een reactie van mij. Eigenlijk is het iets tussen bart en mij maar goed. Nu kan dus heel bokt meegenieten.

Ik heb dit geintje met wat anderen bedacht. Ik noem geen namen want dat doet er niet toe.

Dit hebben we laat bedacht. daarna ben ik nog een hele tijd online geweest. Zelfs wel tot vijf uur. Maar Bart was niet online. Niet op ICQ en niet op bokt. Anders had ik hem echt niet laten zweten tot middernacht.

Vanmorgen(vanmiddag dus) heb ik uiteindelijk bart maar gebeld met het tweety gebeuren. Ik had gedacht dat ie het meteen doorhad want mijn ip was gewoon zichtbaar. Maar goed. Dus daarna kwam hij pas online.

Ik moest weg en dacht dat het wel los zou lopen. Natuurlijk wilde ik het meteen laten weten.

Maar goed. Bart is zo boos dat ie nu zelfs niet op mijn verjaardag komt. En Iris zou ook komen maar die zou met hem meerijden dus die kan ook niet. Ik had er wel op gerekend dus hij laat mij ook behoorlijk zitten.

De rest vecht ik wel met Bart uit.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:52

Ik vind het wel heel kinderachtig heike en ik kan heel goed begrijpen dat Bart niet wil komen.
Waarom zou jij dingen mogen doen waar anderen een ban voor krijgen?

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:55

Ai Scheve mond
Een iets te uit de hand gelopen geintje die eigenlijk best wel grappig was alleen op een verkeerd moment gepland...
Ik gok dat Bart vandaag meedere keren 'NU EVEN NIET!! geschreeuwt heeft...
Bart, strijk je hand over het hart... het was gelukkig maar een geintje waaraan jij , als je het zaakje omdraait en je Heike in de maling wilde nemen, ook misschien wel aan mee had gedaan.
Het was alleen nu niet de beste timing...

Make love, not war Lachen

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:05

Ik vraag me nu toch wel ff af waar die hint kanarie'piet' nou op sloeg Knipoog
Ben heeeeel benieuwd Haha!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:09

Hint Karnarie piet ging omdat Karin (dr_jacksel) altijd tweedetweet noemt, denk maar eens aan dat nummer van Andre van Duin-----> [SC] Twiedeltwiet

Kath_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:18

whehe
wat en grappige grap Schijnheilig
en ik zou ook nie op die verjaardag komen hoor bart Lachen
maaruh blijft heike nu moddie?
ze kan ut zo weer gaan doen want zeker heid heb je nooit........

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:23

Daar gaat Heike haar: geen namen namen noemen, of ben ik nu verschrikkelijk blond?Want die hint klopt toch niet echt, die heeft toch niks met Heike te maken?

Maar ik begrijp wel dat Bart niet komt, ook al omdat hij omdat hij met bokt bezig was, ander werk misschien niet kon doen.Ik denk dat als hij niets te doen had dan, dat hij het dan iets minder erg vond.
Maarja, ik zal me maar niet moeien, ik denk dat dit puur iets tussen Bart en Heike nu is...

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:36

Ik had het ook niet grappig gevonden denk ik.
Maar goed, jammer dat het zo moet lopen met je verjaardag.

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:40

Nou Heike ik denk dat je Bart nu wel wat verschuldigd bent .Mss moet je hem maar wat werk uit handen nemen ,ik denk dat ie het je dan wel vergeeft.Als ik het goed heb gelezen dan moest er opgeruimd worden (hoop dat Bart een beetje netjes is dan) en een belastingaangifte ingevuld worden dat lijkt mij niet zo moeilijk dus.... Knipoog

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:46

chantal21 schreef:
Nou Heike ik denk dat je Bart nu wel wat verschuldigd bent .Mss moet je hem maar wat werk uit handen nemen ,ik denk dat ie het je dan wel vergeeft.Als ik het goed heb gelezen dan moest er opgeruimd worden (hoop dat Bart een beetje netjes is dan) en een belastingaangifte ingevuld worden dat lijkt mij niet zo moeilijk dus.... Knipoog

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Al vond ik dat topic in de slowchat wel errug gezellie Haha!

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:55

Wat chantal21 zegt is idd wel een goeie Haha!

Ik hoop dat jullie saampjes heel gauw de vredespijp weer roken

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:04

Ik heb wel goede ideetjes Haha! Heb dat vaak genoeg moeten doen.Het goed moeten maken dan na een rotgeintje van mij Tong uitsteken Het helpt in mijn geval wel altijd en door de chagerijnigheid van die persoon moet je voorlopig maar even doorheen kijken Knipoog

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:37

Ik vind het wel een misselijke grap hoor. Toen een andere (inmiddels ex-)moddie destijds iets deed wat niet door de beugel kon, werd gelijk haar status afgenomen.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:51

Da's een beetje appels met peren vergelijken. Dat ging toen over het delen van vertrouwelijke info.

Anyway, ik ben over het algemeen redelijk vergevingsgezind, ik ben alleen nu ff redelijk geirriteerd door hetgeen er gebeurd is, maar dat wil niet meteen zeggen dat ik nu een enorme ruzie heb met Heike ofzo. Ze heeft IMO een flinke inschattingsfout gemaakt, that's all..

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:24

ach ja. T is misschien wel heeeeel gemeen. Heb ook echt wel medelijden met je, hoor bart. Maar eigenlijk kan ik er ook wel weer om lachen Lachen
of ben ik dan heeeel erg?

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:28

BartVB schreef:
Da's een beetje appels met peren vergelijken. Dat ging toen over het delen van vertrouwelijke info.

Tja dat deed verder niemand van de moddie's he Gaaaap . Maar goed die discussie hebben we gehad.

Enne Bart trek het je niet te persoonlijk aan he Knipoog .

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:31

Tja, beetje uit de hand gelopen grap. Valt soms niet te voorkomen en wellicht een inschattingsfout.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:37

Ik kan er wel om lachen eigenlijk Haha!
Ik had dat alleen zo`n irritant geintje nooit achter Heike gezocht Tong uitsteken dat zou meer wat voor mij zijn

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:44

flair schreef:
Ik kan er wel om lachen eigenlijk Haha!
Ik had dat alleen zo`n irritant geintje nooit achter Heike gezocht Tong uitsteken dat zou meer wat voor mij zijn

haha, idd. Ik had haike toch ietsjes braver verwacht....

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:37

Vind het toch super tof van bart want hij allemaal voor bokt over heb echt waar! Het is super veel bewondering voor, heb jammer geoneg niet bepaalt het zelfde niveua als bart Haha! maar adners zou ik hem wel helpen met school Lachen
Nouja je hebt morgen nod de hele dag!

Vind dat het wel mee valt hoe Bart reageert, ik zou daar ook boos om worden, maar Heike had het natuurlijk ook niet zo bedoelt Lachen

Ach komt wel weer goed tussen jullie hoop ik!

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:50

Goed, ik vind niet dat Heike alle schuld moet gaan krijgen... Ik was ook een van de Tweety's, tenminste, ik was erbij toen Tweety1 geboren werd en bij de berichten van slowchat... Heb net, voordat ik dit topic had gezien nog even wat geplaatst, heb meteen de berichtjes die ik nog kon verwijderen weer verwijderd toen ik dit topic zag...

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 01:26

Nou, nou wat wordt ik weer lekker behandeld. Het was gewoon een geintje. Bart zei dat hij het zooo druk had en nog vanalles had moeten doen waar hij nu niet meer aan toe kwam. Nou dat had ie ook eerder kunnen doen. Donderdag belde ik hem en toen zat ie lekker te counterstriken. Dus toen had ie ook een hoop werk kunnen doen.

Vannacht heeft ie het ook heel druk gehad met het tweety gebeuren en niet veel kunnen doen. Ik schat dat ie anders gewoon in zijn bed had gelegen. maar goed. Hij geeft mij nu de schuld dat ie allerlei zaken niet had kunnen doen. Zaken die hij al eerder af had moeten hebben.

Hij had natuurlijk meteen kunnen verwachten dat ik het was met het ip nummer. En als ie het zo druk heeft gehad had ie tweety ook gewoon kunnen bannen en pas er naar kunnen kijken als hij er tijd voor had.

Maar nee. Ik heb het nu allemaal gedaan. En het is mijn schuld dat ie al die zaken niet heeft kunnen doen. Zoveel dat ie dat toch nooit in zo'n korte tijd had kunnen doen.

Verder heeft tweety (ik dan) twee berichten geplaats ofzo. Niet echt spectaculair. Als ik nou heel wat had lopen te verzieken. maar nee ik heb helemaal niets gedaan alleen enkele berichten geplaats.

Ik begrijp heel goed dat ie het niet leuk vind. Dat is ook zijn goed recht. Boos zijn. Ook goed.

Maar goed. Ik houd erover op.