Ik ben meer van het problemen oplossen dan van problemen negeren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blijheid schreef:Als ik de enige ben die me hieraan ergert dan is er duidelijk geen "markt" voor dit idee, ook goed, het is maar een voorstel
Blijheid schreef:Zack schreef:Ik vind het eigen verantwoordelijkheid..
Maar waarom plaatsen mensen dan een topic? Los het dan zelf op....
Het enige wat ze te horen krijgen is toch dat ze een HA/DA moeten bellen.
dejavu schreef:Ik heb vaak het idee dat de 'acuutheid' nogal discutabel is, en dat het verhaal wat dikker wordt gemaakt dan dat het in werkelijkheid is. De reden dat er dus niet gebeld wordt naar een DA of HA, kan zijn dat de ts'en zelf wel aanvoelen dat het allemaal wel losloopt.
De aandacht die vergaard wordt in het topic doet sommige bokkers misschien iets te goed.
Eleionomae schreef:In het geval van het dier is het inderaad vaak geld, en bij jongere bokkers zijn het vaak ook ouders die de touwtjes in handen hebben wat betreft de geld zaken en die bokkers kan ik het dan weer niet kwalijk nemen als hun dieren niet geholpen worden... Dat is gewoon kei sneu voor zowel baasje als dier.
Chiqa schreef:Eleionomae schreef:In het geval van het dier is het inderaad vaak geld, en bij jongere bokkers zijn het vaak ook ouders die de touwtjes in handen hebben wat betreft de geld zaken en die bokkers kan ik het dan weer niet kwalijk nemen als hun dieren niet geholpen worden... Dat is gewoon kei sneu voor zowel baasje als dier.
Dit zie je niet alleen op bokt ook op veel andere dierenfora's, kan dr slecht tegen heb je bv een hond met een enorme hotspot, gaan ze zelf lopen rommelen met zalfjes die ze in huis hebben