steeds zomaar uitgelogd?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

robin_hood

Re: steeds zomaar uitgelogd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 20:41

Het gebeurt bij mij alleen maar met bokt.nl, op ander sites blijf ik wel automatisch ingelogd. Dus andere browser werkt hier niet voor denk ik.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 20:42

Op m'n gsm word ik nu ook constant uitgelogd.

robin_hood

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 20:42

Op andere sites blijf ik wel automatisch ingelogd, alleen op bokt.nl niet.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 23:13

Ik heb de oplossing gevonden, maar zoveel dingen tegelijk veranderd dat ik niet zeker weet wat geholpen heeft :o _O-

1. Windows 7 geïnstalleerd
2. Google Chrome eruit gegooid
3. Nieuw modem gekregen van Ziggo

Ik blijf nu in ieder geval netjes ingelogd, krijg alleen nog steeds geen mails als ik een PB gekregen heb, maar ben in ieder geval al blij dat ik niet elke keer opnieuw hoef in te loggen, op naar het volgende probleem dus haha! :D

Voor alle mensen die Ziggo's nieuwe modems hebben gekregen om de 50 Mb/s te behalen en je hebt een Arris gekregen?
Bellen voor een nieuw modem! Het Arris modem heeft namelijk een bug/fabrieksfout waardoor je de 50 Mb/s nooit zal halen en je internet valt vaak weg, waardoor het modem zichzelf reset en dan verkrijgt hij soms een nieuw extern IP adres en dit kan eventueel ook meespelen bij het vergeten van wachtwoorden volgens de Ziggo monteur die hier was := Het probleem zelf is al bij Ziggo bekend vanaf Juli.... :? Maar mensen die er niks van merken krijgen dus ook geen nieuwe, wie zwijgt stemt toe nemen ze aan...:? Is dus misschien ook een oplossing!

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 23:57

Ik ga geen halsbrekende toeren uithalen omdat één site niet goed werkt... :Y) :P

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 15:41

Ik ook niet, ben niet gek - niet als ik niet zeker weet dat dat gaat helpen :+ . Heb gelukkig ook geen Ziggo, dus daar kan het niet aan liggen.
Het zwakt bij mij nu wat af, hoef minder vaak opnieuw in te loggen. Nouja, daar kan ik mee leven, hoewel ik nog wel ga proberen een andere IE te downloaden :) .

robin_hood

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:36

Helemaal mee eens. Daar kan het bij mij trouwens ook niet aan liggen want hier is het alleen bij bokt.nl waar ik ( nog steeds) iedere keer opnieuw moet inloggen. De rest doet het allemaal gewoon normaal.

Boyzone

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 23:04

Ik internet al jaren met ziggo/casema, nooit problemen gehad.
Lig er nu om de 10 minuten uit...
Ik let dus heel goed op wanneer ik een lap tekst ga intikken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 23:04

Bij mij heeft switchen van browser echt gewerkt. Chrome logde me steeds uit, Firefox en Safari niet.

Misschien voor jullie toch ook de tip?

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 23:05

Als jullie het alleen bij Bokt hebben is het inderdaad een toer om alles uit te proberen :D Ik had het na het nieuwe (defecte) modem dus met alle wachtwoorden van site's :=

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 00:45

Ook ik word constant uitgelogd, en heb hier alleen thuis last van. En eigenlijk zo'n beetje sinds ik wat windows updates heb gedraaid waarin onder andere ie8.0 geïnstalleerd is. Dag erna is het volgende geïnstalleerd:
Beveiligingsupdate voor Jscript 5.8 voor Windows Vista (KB971961)

Ik heb altijd het vinkje aanstaan. Met dat scriptje krijg ik het volgende:
f_u -> 12768
f_k -> 65f661deed
f_sid -> 08460b34cead763ece2eb8f19

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:20

Ik snap er echt helemaal niets van :| Heb net flink zitten testen en een aantal dingen uitgeprobeerd maar alles lijkt gewoon te werken. Zeker met 'automatisch inloggen' zou je gewoon ingelogd moeten blijven?

Gaat het mis op alle pagina's of b.v. alleen bij het plaatsen van een bericht? Ben je ineens uitgelogd of pas na een paar minuten niets doen? Sinds wanneer gaat dit mis en hoe vaak gaat het mis?

Helpt het als jullie de cookies van Bokt verwijderen in jullie browser?

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:26

Cookies vorige week of die week daarvoor al een keer verwijderd, heeft niks geholpen. Het gaat bij mij alleen mis als ik Bokt voor 't eerst open na het opstarten van mijn pc. Automatisch inloggen staat aan, maar ik moet iedere keer weer opnieuw inloggen.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:27

Ik word er ook een beetje moe van eerlijk gezegd... Elke keer als ik bokt opnieuw open, ben ik uitgelogd. Als ik dan klik op een forum, komt het inlogscherm tevoorschijn en meestal alle gegevens al ingevuld, zelfs mijn wachtwoord. Dan hoef ik alleen nog maar aan te vinken dat ik altijd ingelogd wil blijven, en daarna klik ik op ok.

Maar het aanvinken schijnt geen zin te hebben, want het is elke keer weer mis :+

Cookies verwijder ik vrijwel dagelijks, omdat mijn laptop daar al overgevoelig voor is (oud beestje met wat ouderdomskwaaltjes).

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:30

Na het verwijderen van je cookies ben je per definitie uitgelogd en werkt automatisch inloggen ook niet meer iig :)

Het gaat dus mis na het sluiten van je browser?

Boyzone

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:33

Bij mij maakt het niet uit, bokt net geopend, ga naar eigen berichten en mag weer opnieuw inloggen.
Maar ook van topic naar topic wordt ik eruit gegooid.
En ook dat ik een 10 minuten kan lezen/schrijven en dan wordt ik eruit gegooid...

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:48

BartVB schreef:
Na het verwijderen van je cookies ben je per definitie uitgelogd en werkt automatisch inloggen ook niet meer iig :)

Het gaat dus mis na het sluiten van je browser?

Maar ook als ik mijn gebruikersnaam + wachtwoord heb ingevuld, en alweer een paar uur ( := ) aan het bokken ben,
word ik er zo om het kwartier uitgegooid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:52

Bij mij ging het om de drie kliks mis, ongeacht of ik het vinkje aan of uit had staan.

robin_hood

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 13:29

Bij mij hetzelfde als bij Boyzone. Maar alleen op mijn laptop thuis, niet op de PC op mijn werk, daar doet alles het normaal.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 13:47

Niet dat het helpt tegen het uitloggen, maar wel tegen het verliezen van lappen tekst:
Eerst in words of vergelijkbaar programma schrijven en dan in 1 keer alle tekst kopieëren naar het forum waar je wilt antwoorden.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 13:58

Bij mij werkt koekjes verwijderen ook niet. Vaak wanneer ik "back" ga dat ik uitgelogd wordt. Of als ik een link in een nieuw venster open. Eigenlijk nooit bij het plaatsen van een bericht, ben gelukkig nog geen berichten kwijtgeraakt.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:33

Hebben jullie iets als 'sid=d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e' staan in de adresbalk als jullie op Bokt zitten? De pagina net na het inloggen telt niet mee :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:53

Zojuist werd ik weer uitgelogd, en de pagina waarop ik kwam was gewoon
Code
http://www.bokt.nl/forums/

Op het moment dat ik inlog moet ik ook iedere keer weer het vinkje "automatisch inloggen" aanzetten, die staat dan ook uit.
Wat er in de laatste adresbalk stond voor ik werd uitgelogd weet ik niet, ik kijk niet constant daarin.

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:57

Als ik via Firefox werk heb ik ook continu problemen met inloggen, via Explorer geeft het geen enkel probleem !

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:55

Ik heb het ook nog steeds, van browser veranderen helpt geen barst! Andere IE/Google Chrome installeren/ Firefox gebruiken helpt niet (daar wordt het eerder erger van), heb nu weer gewoon de nieuwe IE.
Ik heb geen 'sid=heleboelcijfertjes' in de linkjes staan, nergens niet.
Het maakt ook niet zoveel uit, dene keer word ik uitgelogd bij het willen plaatsen van een bericht, maar ook vaak bij het openen in een nieuw venster en na het gebruiken van de 'back'. Als ik deze laatste twee niet gebruik is het minder, maar dan komt het nog steeds voor. Bij mij dan weer wel het meest bij het willen bekijken van mijn berichten. Het komt bij mij ook alleen maar voor bij Bokt. Soms gooit de site me er pas af als ik al een tijd zit te bokken, soms al gelijk.
Mijn IT-gekke broertje snapt er niets van, en ik sta ook voor een raadsel. Heb voor mijn gevoel alles al geprobeerd, maar het helpt niet. Heb je niet een klein vermoeden waar dit aan kan liggen Bart?