Ook ik vind het verschrikkelijk jammer dat we je achter de schermen moeten gaan missen Berdien. Je was echt een mod met een eigen mening en dat heb ik heel erg in je gewaardeerd Ik wens je succes in alles wat je gaan doen en hopelijk mogen we je nog eens terug verwelkomen in het groen
Ibbel
Geplaatst: 21-10-09 20:56
Jeetje, Berdien... Ben even sprakeloos (en dat gebeurt niet vaak )
Ik begrijp je besluit heel goed, het is zo jammer dat er maar 24 uur in een dag gaan, hè. Veel succes met afstuderen en werken, en veel plezier als zwartje. Het gemis slijt...
Meisje201
Geplaatst: 22-10-09 09:48
BERDIEN Nee
Ik ga je ontzettend missen als mod.. Heel erg bedankt voor je inzet (en gezelligheid in je tems )
En ook ik vind het ontzettend jammer dat je je kleurtje gaat inleveren! We zullen je missen achter de schermen!
Ann
Geplaatst: 22-10-09 10:47
Jee, wat jammer. Je bent een erg fijn persoon & een kundige moderator. Je gaat enorm gemist worden voor & achter de schermen. Veel succes & plezier met je werk, de scriptie en je prachtige paarden!
Jammer Berdien, maar ook erg begrijpelijk. Er zijn zo veel dingen die voor gaan. Dingen die erg belangrijk zijn. Heel erg bedankt voor je inzet op Bokt en misschien nog eens tot ziens achter de schermen, weer in een groen kleurtje. Succes met alles!
Bedankt voor alles Berdien en veel succes! We gaan je missen!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 22-10-09 23:45
Mijn modmaatje..... Ik ga je enorm missen als mod, ik waardeerde je inzet, betrokkenheid en je visie enorm. Maar dat is niet het enige wat ik ga missen, ook je gezelligheid en gewoon jou als persoontje. Helaas woon je ook niet bij de deur, maar als ik weer in het noorden kom kom ik langs, je haarmonsters bewonderen en vooral de Berdien die ik mis weer zien en spreken.
Berdien, bedankt voor alles, en zet hem op met je scriptie!
Ik moet zeggen dat ik in het begin even niet meer wist wat ik op Bokt moest doen. Was echt gewend alles vanuit een ander perspectief te bekijken en ik merk nog steeds dat alles dat me opvalt geTeMd wordt... Ook de simpele dingen, die iedere mod ziet wanneer ze hun favoriete fora hebben ingesteld. Maar het went wel (behalve op sommige momenten..).
Dat heb ik ook Jud, het is maar.. raar. Ik mis een stel fora, ik zie niet meer of er al getemd is, het is echt wennen
Aan de andere kant.. wat een rust! Als mod heb je altijd wel wat te lezen en te doen, en nou 'sukkel' ik kalmpjes over Bokt, kijk wat interessant is en wat niet en voor de rest doe ik ineens hele andere dingen dan Bokt. Wie had dat ooit gedacht, een wereld buiten Bokt!