persoonlijke aanval op bokker in profiel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 20:05

[***] schreef:
slimmerik schreef:
Eigenlijk zou Arabesk dan een topic mogen maken van bokkers die haar allemaal al persoonlijk aangevallen hebben.... ook ervaringen uit eerste hand. :D

Ze mag dus alleen positieve of neutrale ervaringen in haar profiel kwijt. Ach, is ze veel eerder klaar.

Nee, als je een negatieve EA ervaring hebt of handelsstal ervaring uit eerste hand mag je er zo maar een topic over openen. Dus je mag zomaar een bedrijf of bokker de grond inboren. Gewoon omdat jij zgn een ervaring uit eerste hand hebt.

Nou dat heeft Arabesk min of meer ook.....euh ik zelf eigenlijk óók _O-

Ik bedoel eigenlijk dat ik het heel vreemd vind en blijf vinden dat dat wèl mag. ;)

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 20:13

slimmerik schreef:
Eigenlijk zou Arabesk dan een topic mogen maken van bokkers die haar allemaal al persoonlijk aangevallen hebben.... ook ervaringen uit eerste hand. :D

_O-

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 20:16

Volgens moderator Simmie, mag het niet.
Dus als het op jou slaat Arabesk, dan zou ik het doorgeven aan een van de mods.
Ik vind het trouwens wel erg zielig als je iemand in je profiel naar beneden probeert te halen!
Als je het niet met iemand eens bent ok, maar dit is een beetje onder de gordel vind ik.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 20:39

aerdenhout1 schreef:
Volgens moderator Simmie, mag het niet.
Dus als het op jou slaat Arabesk, dan zou ik het doorgeven aan een van de mods.
Ik vind het trouwens wel erg zielig als je iemand in je profiel naar beneden probeert te halen!
Als je het niet met iemand eens bent ok, maar dit is een beetje onder de gordel vind ik.

Heb je het profiel gezien? Als het hetzelfde profiel is als ik denk, kan ik me er alleen maar volledig bij aansluiten wat daar staat.
Ik vind het erg prematuur om het op voorhand al 'zielig' te noemen en te concluderen dat iemand naar beneden gehaald wordt. dat is hier niet aan de orde!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 20:41

het lijkt wel weer 'fête tijd', irritatie en ruzie topicjes schieten op FZ als paddenstoelen uit de grond jongens (En meiden deze zullen wel de grootste bijdrage leveren hoef ik niet eens over na te denken :D )

Hoe oud zijn jullie nu en hebben jullie dan echt niets beters te doen dan bokkers lastig te vallen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 20:42

Beantsje, Nou nee, wij weten niet wie, maar jij gaat het hierdoor dus wel persoonlijk maken. Is dat ook niet wat Arabesk een beetje bedoelt, de een heeft het in zijn profiel en jij gaat knipogen naar die gene, zodat straks het hele topic met na(a)m(en) vol komt te staan en er een wave haar TS ontstaat.

Iedereen mag zijn eigen meningen en visies hebben en sommigen kunnen erg overkill geven, maar de strekking is niet verkeerd.., dus de boodschap komt wel over.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 20:43

Ik ken het profiel niet maar blijft een feit dat de naam Arabesk ongewenst genoemd wordt. En dat is zielig ja....

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 20:43

winterdepressie's chiqa ;)

overigens vind ik dat mocht het wle het geval zijn wat TS zegt ,dit natuurlijk absoluut niet kan :n

maar ik vind het wat betreft EA wel goed, want het is een soort feedback en voor een geintresseerde koper wel erg handig :j

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 21:18

slimmerik schreef:
Ik ken het profiel niet maar blijft een feit dat de naam Arabesk ongewenst genoemd wordt. En dat is zielig ja....

Laat ik dit zeggen; er wordt in dit profiel niet over iemand gesproken. Het gaat helemaal niet over arabesk, als ze dat denkt, heeft ze het niet goed gelezen. Wel wordt een uitspraak van Arabesk op een andere openbare website in dit profiel geciteerd.
Doet Arabesk dan uitspraken die ze ergens anders liever niet meer terugziet?
Ik heb overigens gecontroleerd of dit citeren letterlijk is gebeurd en dat is inderdaad het geval.
Mag je nu niet meer iemands uitspraken van een ander forum citeren?

Maar goed; terug naar het onderwerp. Het profiel spreekt vooral over de onmogelijkheid die deze bokker ervaart in het ventileren van zijn mening en vooral hoe de mods van bokt hiermee omgaan.
Ik kan niet anders dan deze bokker groot gelijk geven.
Laatst bijgewerkt door beantsje op 07-10-09 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

geerke

Re: persoonlijke aanval op bokker in profiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 21:20

ik begin nu wel erg nieuwsgierig te worden naar het betreffende profiel....ben ik de enige die niet weet welk profiel het is?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 21:21

Zonder toestemming heb je iemand niet te citeren.

En ik vind het sùper zielig zelfs als dat via een profiel uitgevochten moet worden. Arabesk kan zich dan niet verdedigen of wat dan ook.... hoe triest kun je zijn.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 21:22

slimmerik schreef:

dan moet het quoten dus verboden worden??
Als je in een forum post, houdt dat in dat men je kan quoten.
Laatst bijgewerkt door beantsje op 07-10-09 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 21:22

geerke schreef:
ik begin nu wel erg nieuwsgierig te worden naar het betreffende profiel....ben ik de enige die niet weet welk profiel het is?

Nee, dat weet ik ook niet. Misschien dat Arabesk per pb dat wil vertellen.....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 21:23

beantsje schreef:
slimmerik schreef:

dan moet het quoten dus verboden worden??

Quoten mag alleen in topic zelf of in je profiel mèt toestemming zou ik zeggen.....

edit: ik mag jouw post uit een ander topic hier niet quoten :n
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 07-10-09 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 21:23

Ik heb een sterk vermoeden en heb dat aan Arabesk per pb gevraagd maar ze reageert niet.
Zonder haar bevestiging ga ik de naam hier niet noemen.
Laatst bijgewerkt door beantsje op 07-10-09 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 21:24

slimmerik schreef:
Quoten mag alleen in topic zelf of in je profiel mèt toestemming zou ik zeggen.....

En waar haal je die regel vandaan?

Overigens gebeurt het veel meer; quoten in een ander topic of in een profiel. Is niet tegen de bokt-regels. Ik heb het zelf ook weleens gedaan.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 21:27

tja...daar heb je dus een punt...quoten mag wel....

ik vind overigens dat Arabesk veel te veel strontkarren over haar heen krijgt,en ten onrechte.....ik ben het ook weleens niet eens met haar,(geen- ijzer verhaal)
Maar dat is toch juist het mooie van een discussie forum?
Als we het allemaal met elkaar eens zijn is de lol er ook snel af denk ik....de kunst is wel het respectvol te houden,en naar mijn weten doet arabesk dat gewoon...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 21:27

slimmerik schreef:

Ja want ze zal het nooit uitgelokt hebben.. Ik ken heel wat bokkers die andersom dan ook een topic kunnen aanmaken.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 21:29

__Charlotte schreef:
Eline @ [FZ] [Dienstmededeling] BBB April , en dan het derde kopje onder beleid. :)

"EA koop/verkoop lijsten in het profiel
Regelmatig houden Bokkers een lijst bij in hun profiel waarin de ervaringen van kopen/verkopen aan een bokker wordt bijgehouden. Het negatief bespreken van Bokkers is echter niet toegestaan op Bokt en dus ook niet in het profiel. Daarom mogen alleen de positieve/neutrale ervaringen worden bijgehouden in het profiel."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 21:32

ik ben nu wel erg nieuwsgeirig om welk proviel dit gaat?? ( pb? )

maar idd ik vind t ook niet kunnen....tuuelijk zie je wel eens zinnetjes of onderschriften wat op een bokker slaat maar niet met de naam erbij, ook dat is kinderachtig maja met naam en al erbij vind ik echt niet kunnen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 21:35

Het is toch te gek dat je iemand citeert waar je het niet mee eens bent in je profiel waar die ander geen weerwoord op kan geven.

Erg kinderachtig....

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 21:37

ik ben ook benieuwd over welk profiel dit gaat. wil iemand pben???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 21:38

Beanstje, is een profiel niet iets persoonlijks? Het gaat dan toch over je zelf en niet over een ander? Wat boeiend en wat sneu om je profiel wat bedoelt is om je zelf voor te stellen te gaan wijden aan iemand waar je wat "mee" hebt met de bedoeling die persoon belachelijk te maken.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 21:43

idd russel, een erg kinderachtig verhaal

zegt overigens wel wat over de eigenaar van het profiel :j

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 21:51

geerke schreef:

ja, ik ook, kan iemand even pb-en? :o?