er zijn helaas een aantal zeikerds.
En soms worden die regels dan ingewikkeld.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
brenda1982 schreef:juval schreef:maar als je dan zo'n topic opent, dan is dat toch vragen om 'gezeik' lijkt me: [EA-TK-PP] Haflinger merrie van 17-1-2008
Maar dan nog zet je geen nutteloos gezeik er neer waar de verkoper niks aan heeft.
zit jij toch ook niet op te wachten dat als jij een advertentie zet en er zijn mensen die je advertentie vergallen???
Sugarfoot schreef:Als je dan iets off-topics wil melden doe het dan via pb denk ik dan. Zet je het in het topic dan komt er alleen maar meer trammelant van, je bericht wordt toch verwijderd en de verkoper neemt je waarschijnlijk niet serieus.
Evelli schreef:Die mod die op die eerste advertentie reageert is geen mod op EA. Ze lijkt te reageren uit interesse, niet om het paard te bekritiseren.
Dit is al het zoveelste 'bokt wordt een zeikforum' wat ik zie staan op formuzaken. Daardoor wordt het echt niet leuker hooralleen maar kritiek leveren op de vrijwilligers die Bokt leesbaar maken.
CM_ schreef:Ik lees die zeiktopics niet eens meer..
Maar vind het gewoon schandalig dat hier paarden van verkopers worden zwartgemaakt...
Zoals ik al zei, iedereen met een beetje verstand laat zijn paard keuren, liefst met foto's.
En de niet kenners nemen toch een kenner mee? En die kenner zal heus de fouten aan het paard wel zien.
Voor 1500 euro zul je geen topper moeten verwachten, maar een leuke recreatiepaard.
En voor wat betrefd de duurdere paarden... wie is er hedendaags nog zo stom om niet te keuren?