Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AngelofLove schreef:Ik heb er ook een soort van last van. Als ik naar Bokt ga sta ik ingelogt, klik ik op 'eigen berichten' of 'actieve onderwerpen' en dan ben ik uitgelogd. Log ik dus weer opnieuw in en een vinkje voor gegevens onthouden. Dan gaat het goed. Maar als ik bokt dicht klik en ik klik hem later weer open, dan heb ik weer hetzelfde probleem.
Cookies etc allemaal al een keer verwijderd gehad maar mocht niet helpen. Gebruik overigens Google Chrome maar heb met andere websites geen last van het vergeten van inlognaam en wachtwoord.
Andante schreef:AngelofLove schreef:Ik heb er ook een soort van last van. Als ik naar Bokt ga sta ik ingelogt, klik ik op 'eigen berichten' of 'actieve onderwerpen' en dan ben ik uitgelogd. Log ik dus weer opnieuw in en een vinkje voor gegevens onthouden. Dan gaat het goed. Maar als ik bokt dicht klik en ik klik hem later weer open, dan heb ik weer hetzelfde probleem.
Cookies etc allemaal al een keer verwijderd gehad maar mocht niet helpen. Gebruik overigens Google Chrome maar heb met andere websites geen last van het vergeten van inlognaam en wachtwoord.
Zo ongeveer dus ook voor mij, alleen gebeurt het bij mij ook als ik een willekeurig topic open. Heb daar eerder helemaal geen last van gehad, heb het pas sinds een week. Week ervoor de nieuwe IE gedownload, misschien dat het daar aan ligt?