Elke keer opnieuw inloggen....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AngelofLove

Re: Elke keer opnieuw inloggen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 11:31

Ik heb er ook een soort van last van. Als ik naar Bokt ga sta ik ingelogt, klik ik op 'eigen berichten' of 'actieve onderwerpen' en dan ben ik uitgelogd. Log ik dus weer opnieuw in en een vinkje voor gegevens onthouden. Dan gaat het goed. Maar als ik bokt dicht klik en ik klik hem later weer open, dan heb ik weer hetzelfde probleem.

Cookies etc allemaal al een keer verwijderd gehad maar mocht niet helpen. Gebruik overigens Google Chrome maar heb met andere websites geen last van het vergeten van inlognaam en wachtwoord.

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 13:48

AngelofLove schreef:
Ik heb er ook een soort van last van. Als ik naar Bokt ga sta ik ingelogt, klik ik op 'eigen berichten' of 'actieve onderwerpen' en dan ben ik uitgelogd. Log ik dus weer opnieuw in en een vinkje voor gegevens onthouden. Dan gaat het goed. Maar als ik bokt dicht klik en ik klik hem later weer open, dan heb ik weer hetzelfde probleem.

Cookies etc allemaal al een keer verwijderd gehad maar mocht niet helpen. Gebruik overigens Google Chrome maar heb met andere websites geen last van het vergeten van inlognaam en wachtwoord.

Zo ongeveer dus ook voor mij, alleen gebeurt het bij mij ook als ik een willekeurig topic open. Heb daar eerder helemaal geen last van gehad, heb het pas sinds een week. Week ervoor de nieuwe IE gedownload, misschien dat het daar aan ligt?

45u

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 16:27

.
Laatst bijgewerkt door 45u op 17-04-22 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 19:04

Andante schreef:
AngelofLove schreef:

Zo ongeveer dus ook voor mij, alleen gebeurt het bij mij ook als ik een willekeurig topic open. Heb daar eerder helemaal geen last van gehad, heb het pas sinds een week. Week ervoor de nieuwe IE gedownload, misschien dat het daar aan ligt?

Lijkt mij dat het niet aan IE moet liggen aangezien ik een heel andere browser gebruik en die er al vanaf het begin erop heb zitten. Ik heb het nu sinds 3-4 weken ofzo, dacht dat het aan mij lag :+
Heb trouwens nu pas in de gaten dat het alleen met mijn laptop gebeurd en niet met mijn desktop :Y)

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 08:02

Even de zoekfunctie gebruiken, zijn volop topics over. Ik had het ook met IE8, maar na enkele weken is het vanzelf overgegaan.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-09 10:33

Zoekfunctie heb ik al gebruikt :j Niks wat voor een oplossing zorgde...:n Ik heb het inmiddels al wat langer als een paar weken... Vanavond zal windows 7 op mijn computer staan en zal ik met firefox gaan werken ipv IE8, dus ik ben benieuwd of dat gaat helpen.

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:12

Bij wordt het nu ook steeds erger...
Moet nu bij vrijwel alles opnieuw inloggen, gék word ik er van 8)7 .

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 15:36

Oops, niet gezien dat dit topic ook al liep. Ik heb hier iets gepost:

[FZ] steeds zomaar uitgelogd?

Dit topic dicht om het een beetje centraal te houden.