maar het is veranderd, vind ik goed van je

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
savasan schreef:@ Guernica, God hates us all, is naar mijn weten een zin uit een liedje, van een of andere noorweegse metalband als ik me niet vergis.
Vind je het ook erg als iemand het liedje van de smurfen in zijn onderschrift heeft staan?
Anyway, welkom TS!
savasan schreef:@ Guernica, God hates us all, is naar mijn weten een zin uit een liedje, van een of andere noorweegse metalband als ik me niet vergis.
Vind je het ook erg als iemand het liedje van de smurfen in zijn onderschrift heeft staan?
Anyway, welkom TS!
Apoc schreef:Precies, en er zijn ook zoveel mensen die *Jesus Loves You* in hun profiel hebben staan en ach, moet een niet gelovige zich daar dan ook aan storen??
Guernica schreef:Ik vind het nogal een verschil, God Hates Us All in combinatie met een omgekeerd kruis en 666 in je boktnaam, in vergelijking met iemand in zijn profiel: Jesus Loves You.
Als ik mijn onderschrift vol zet met kanker kanker kanker krijg ik heel bokt over me heen omdat het kwetsend is (althans, dat denk ik), nu maak ik een opmerking over iets wat voor Christenen misschien kwetsend over kan komen.
Imo is het niet teveel moeite om even te kijken hoe iets misschien over kan komen.
Guernica schreef:Het gaat niet om het principe, je kwetst er gewoon mensen mee, ongeacht met wat, dat blijft hetzelfde. Zet het in je profiel, prima, maar hou het lekker iets minder openlijk, volgens mij is dat echt niet teveel gevraagd. Ik vind het ook erg netjes dat hij het gewoon heeft aangepast.