Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nickas schreef:Ik vind het ook wel grappig om te merken dat wanneer de eerste of tweede persoon die reageert positief is, alle anderen dat vervolgens ook zijn, terwijl wanneer de eerste reactie negatief is, 'iedereen' daar in mee gaat.
Mocht jijzelf het ludieke idee hebben om met het tegenovergestelde te reageren (omdat je toch echt een geforceerd in de krul getrokken paard ziet bijv.) krijg je iedereen over je heen omdat het een momentopname is of iets dergelijks.
CM_ schreef:Ik vind het wel meevallen.
Ja tuurlijk zijn er een paard mutsen die menen dat het interessant is om te doen alsof ze er veel vanaf weten en dus maar de reacties van anderen kopieren, maar vind het de laatste tijd wel meevallen om eerlijk te zijn .
Kan me eerder ergeren aan de TS's die niet tegen kritiek kunnen, dat is pas sneu
vur schreef:Ik vind het wel meevallen. Ik probeer zoveel mogelijk opbouwende kritiek te geven anders dan handen laag en hakken stil (of was het nu net andersom hihi). Ik krijg daar nooi commentaar op, maar ook van de TS niet en dat is wel iets waar ik me aan kan ergeren. De reacties met de hakken laag ed opmerkingen en ga zo door, ziet er leuk uit, krijgen veelal wel reactie van de TS. Dat verbaast me altijd in vergelijk op mijn over het algemeen volgens mij goed onderbouwde verhaal met rijtechnische tips. Tja, dan vraag ik me af of ze mijn verhaal wel lezen. Ook niet echt motiverend om tips te blijven plaatsen moet ik zeggen. Aanvallen krijg ik dus ook niet. Misschien dat zij die opmerkingen van mij ook links laten liggen. Waarom mag joost weten.