Ja is gratis, gewoon bij login een naam en wachtwoord invullen je krijgt dan een mail met een linkje (denk ik) en daarmee kun je je account activeren, 5 minuten werk want als je dat niet doet kun je nooooit je foto meer van dit forum weghalen, dus dat is een goede tip van mij! haha!
Laatst bijgewerkt door vinos op 17-09-09 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Btw hoe heb jij je profiel foto zo mooi met verschillende foto''s????
vinos
Geplaatst: 17-09-09 19:57
dat doe ik met photoshop, ik plaats een paarfotos bij elkaar en dan krijg je zoiets leuks, het is eigenlijk 1 foto met de blauwe achtergrond van bokt.nl
Zal het je laten zien;
vinos
Geplaatst: 17-09-09 19:57
zoals je kunt zien is dat 1 plaatje (en dezelfde kleur als achtergrond gebruit die bokt ook heeft)
Laatst bijgewerkt door vinos op 17-09-09 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt
vinos
Geplaatst: 17-09-09 19:59
juudii5 schreef:
hoe bedoel je??? Kan dat noooiitt meer?????
nee, kijk maar eens of je die foto van net weg kunt halen bij imageshack....
helaas, dat gaat niet...
als je een account hebt (gratis) wel , want dan krijg je gewoon een album, pleur je m eruit is ie ook niet meer zichtbaar op bokt!
juudii5
Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-09 20:02
Um maar hij krijg je dan dat ie de plaatjes doordraaid??
die kun je hier bij deze hobbyisten aanvragen (maakt iemand m (gratis) voor je) [FK] [CENTRAAL] Aanvraag topic beeldbewerking #3 een paar fotos neerzetten en zeggen dat je een leuke avater wilt!
BTW zie net je site:O Je maakt foto's???? Wow.. hoop ooit nog iemand te vinden die van mijn paardje foto's komt maken:)
vinos
Geplaatst: 18-09-09 18:13
Ik was op t werk.... ...en niet op bokt...
Fotos maken, ja dat doe ik als hobby erbij! Ik weet niet waar je woont, er zijn Bokkers genoeg die fotos maken: [HK] Fotografen topic - deel 14 - "Klik, Klik, Klik" allemaal fotografen van prof tot amateur! ze zitten door heel NL! van € 30,- per shoot t/m €150,- per shoot!