De mening van kinderen/jeugdigen doet er niet toe.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eppie38

Re: De mening van kinderen/jeugdigen doet er niet toe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:36

Ja inderdaad Bergje, tjee stel je voor in mijn puber jaren Bokt, had me geweldig geleken maar aan de andere kant, ik denk niet dat de jeugd het zo makkelijker heeft als wij toen.
Sterker nog ben blij dat ik geen 13 meer ben.
Heb wel een meisje van 13 en hoewel we wel eens overhoop liggen, moeilijk opstaan, huiswerk kunnen we ook hele diepgaande gesprekken hebben en vaak genoeg leer ik ook van haar.
Beetje meer respect voor jongeren hier op bokt zou niet verkeerd zijn.
overigs voel ik me sowiezo meer aangetrokken tot jongeren dan oudere. Jong van geest he.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:43

ikdoemaarwat schreef:
tja......ja en nee

ligt ook aan de manier van discusieren
soms vind ik mensen zo achterlijk uit de hoek komen en zo kinderachtig en vermoed ik uit de tekst dat het een heel jonkie is

dan kijk ik in het profiel en vaak word dan toch het vermoeden bevestigd
tja en dan ben ik eigenlijk eerlijk gezegd wel uitgediscuseerd want hoef dan met zo een persoon niet verder...

Ik heb gelukkig nooit echt harde discussie's hier op Bokt, maar dat valt mij inderdaad ook op, ik scroll er vaak dan ook zo overheen :+

Wel vind ik dat er zoals in dat topic over die "2 paarden in 1 stal" rekening gehouden moet worden met de leeftijd van de TS.

En het is trouwens niet alleen de leeftijd waar mensen over stuikelen, maar het is ook echt de manier hoe mensen elkaar soms behandelen in een discussie.